Ένα μοντέλο ορόσημο για την γαλλική μάρκα μας έρχεται ολοκληρωτικά αλλαγμένο και με ηλεκτρική υπόσταση, σηματοδοτώντας την νέα εποχή της Peugeot, η οποία μας το παρουσιάζει με κάθε επισημότητα, λίγο πριν την έναρξη της φαντασμαγορικής έκθεσης της Γενεύης.
Το γαλλικό μικρό μοντέλο κεντρίζει το ενδιαφέρον με την εξωτερική του εμφάνιση, η οποία είναι αρκετά μυώδης, μιας και ενσωματώνει αρκετά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά από την ναυαρχίδα της εταιρίας, το 508, τόσο στο εμπρός μέρος με τους χρωμιωμένους «χαβλιόδοντες» του προφυλακτήρα, όσο και πίσω, στην σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων, με τους Γάλλους να εξοπλίζουν το νέο τους μοντέλο με LED φώτα. Τα πλαστικά προστατευτικά στους θόλους των τροχών θυμίζουν κατευθείαν το αδελφό μοντέλο και δίνουν στο 208 μια SUV νότα.
Δείτε ακόμη: Peugeot 508 Sport Engineered με επιδόσεις Audi RS 4! (+video)
Σημαντικά βελτιωμένο όμως είναι το εσωτερικό του νέου Peugeot 208, μιας και ξεχωρίζει το i-Cockpit που έχει ενσωματωθεί. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων συνεργάζεται με την οθόνη του συστήματος infotainment, η οποία προσφέρεται σε τρία διαφορετικά μεγέθη, 5,7 και 10 ίντσες. Και στο νέο μοντέλο, η Peugeot παραμένει πιστή στη minimal φιλοσοφία της, η οποία είναι όσο το δυνατόν λιγότερα χειριστήρια, ενώ ξεχωριστές είναι οι piano black επιφάνειες, με μικρές νότες από ανθρακονήματα. Τέλος, ο σπορ χαρακτήρας ενισχύεται και από το όμορφο τιμόνι, με τη χαρακτηριστική επίπεδη σχεδίαση στο κάτω μέρος τους. Περνώντας στα πιο μηχανολογικά κομμάτια τώρα, το νέο γαλλικό μικρό πατάει πλέον στη νέα πλατφόρμα Common Modular Platform (CMP), χάρη στην οποία επιτεύχθηκε δίαιτα 30 κιλών, ενώ παράλληλα συμβάλει στο καλύτερο πάτημα του αυτοκινήτου, αλλά και στην άνεση των επιβατών, μιας και μειώνονται οι θόρυβοι, αλλά και οι εκνευριστικοί κραδασμοί.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Peugeot 3008 1.5 BlueHDi 130 EAT8
Στο τομέα των κινητήρων, το νέο Peugeot 208, θα κινείται από τον 3κυλινδρο κινητήρα βενζίνης PureTech των 1.2 λίτρων με απόδοση 75, 100 και 130 ίππων, με τις δυο τελευταίες αποδόσεις -που είναι και οι υπερτροφοδοτούμενες- να ακολουθούν του λανσαρίσματος. Σε ότι αφορά τα κιβώτια ταχυτήτων, ο κινητήρας των 75 ίππων θα συνεργάζεται με ένα κιβώτιο 5 σχέσεων, των 100 ίππων με εξάρι χειροκίνητο ή 8άρι αυτόματο και το δυνατότερο μοτέρ των 130 ίππων, αποκλειστικά με 8άρι αυτόματο. Για τους λάτρεις του πετρελαίου, θα υπάρχει κι ένας κινητήρας πετρελαίου 100 ίππων και 1.500 κ.εκ., ο οποίος θα συνεργάζεται με 6αρι κιβώτιο ταχυτήτων.
Όμως το μεγάλο νέο είναι πως για πρώτη φορά η Peugeot θα προσφέρει το μικρό μοντέλο της και με ηλεκτρική επιλογή. Το μοντέλο αυτό θα ονομάζεται e-208, θα αποδίδει 136 ίππους και 260 Nm ροπής, όπου θα ολοκληρώνει τη διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα σε 8,1 δλ., ενώ θα υπάρχουν και 3 οδηγικά προφίλ, eco, normal και Sport. Ο ηλεκτροκινητήρας θα τροφοδοτείται από μία μπαταρία χωρητικότητας 50 kWh, η οποία θα επαναφορτίζεται σε οκτώ ώρες μέσω ενός φορτιστή 7,4 kW ή αντίστοιχα σε 5 ώρες και 15 λεπτά με φορτιστή 11 kW. Διαθέσιμη είναι και η επιλογή ταχείας φόρτισης με τα μοντέλο να φορτίζει μέχρι το 80% σε μόλις 30 λεπτά, ενώ σε ότι αφορά την αυτονομία κίνησης σύμφωνα με τον WLTP αυτή φτάνει τα 340 χιλιόμετρα. Το νέο Peugeot 208 έρχεται φορτωμένο με τεχνολογίες ασφαλείας, όπως Adaptive Cruise Control με Stop & Go, Υποβοήθηση διατήρησης της Λωρίδας, Σύστημα πέδησης Έκτακτης Ανάγκης, Παρακολούθηση και Προειδοποίηση Οδηγού, Αναγνώριση Σημάτων του Κ.Ο.Κ. κι ορίων Ταχύτητας, κ.α.