Μια μέρα μετά την επίσημη παρουσίαση του εσωτερικού και λίγες μόλις στιγμές μετά τις διαρροές, είχαμε την επίσημη παρουσίαση της εξωτερικής μορφής του πολυαναμενόμενου νέου, 5ης γενιάς Renault Clio. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Clio από το 1990 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά έγινε το πιο επιτυχημένο μοντέλο του Groupe Renault παγκοσμίως, με πωλήσεις πάνω από 15 εκατομμυρίων αυτοκινήτων μέχρι σήμερα.
Από τις φωτογραφίες είναι ολοφάνερη η συγγένεια του γαλλικού μικρού αυτοκινήτου με τον «αδερφό» του από την μικρομεσαία κατηγορία, δηλαδή το Megane. Το εμπρός μέρος είναι εντονότατα επηρεασμένο από το μεγαλύτερο μοντέλο, με τα φωτιστικά σώματα να υιοθετούν το κλασικό μοτίβο «C» στα φώτα ημέρας και τη νέα μάσκα να προσδίδει περισσότερο όγκο. Το προφίλ παραμένει στα ίδια επίπεδα με τη σημερινή γενιά, διατηρώντας τις κρυφές χειρολαβές στις πίσω πόρτες και το χαρακτηριστικό ανασήκωμα των «ώμων» στο ύψος του πίσω παραθύρου, δίνοντας από κοινού μια αίσθηση κουπέ κατασκευής.
Δείτε ακόμα: Αυτό είναι το πιο «κακό» Renault Clio RS της Ιστορίας (+video)
Στα μετόπισθεν συναντάμε ένα κράμα μεταξύ σημερινού Clio και Captur, με ολίγη από Kadjar. Η σχεδίαση της 5ης γενιάς του best seller από την Boulogne-Billancourt, ωστόσο, διατηρεί τα δικά της γνωρίσματα. Κάτι που ισχύει και για το εσωτερικό, το οποίο πλέον στην πλουσιότερη έκδοση φιλοξενεί την μεγαλύτερη οθόνη αφής των 10 ιντσών που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Renault.
Διαβάστε επίσης: Αγωνιστικό LADA Vesta με μοτέρ Renault Megane RS!
Οι εξωτερικές διαστάσεις κυμαίνονται στα ίδια επίπεδα με πριν, με το μήκος να είναι κοντύτερο κατά 14 χλστ. και να φτάνει συνολικά τα 4.048 χλστ. Το πλάτος βρίσκεται στα 1.798 χλστ., ενώ το ύψος έχει χαμηλώσει στα 1.440 χλστ. και η απόσταση από το έδαφος -στην νέα, κορυφαία έκδοση R.S. Line- είναι μικρότερη κατά 30 χλστ., προς όφελος της εμφάνισης και της αεροδυναμικής. Η νεοεισελθούσα έκδοση R.S. Line ξεχωρίζει από τις 17αρες ζάντες αλουμινίου και τους επιθετικότερους προφυλακτήρες, εκτός της προαναφερθείσας χαμηλωμένης ανάρτησης.
Για λεπτομέρειες επί των μηχανικών μερών θα πρέπει να περιμένουμε το επίσημο ντεμπούτο του μοντέλου, με τους Γάλλους να ανακοινώνουν μόνο ότι βασίζεται στην νέα πλατφόρμα CMF-B. Μοναδικό στοιχείο που ανακοινώθηκε είναι ότι θα διαθέτει νέο υβριδικό κινητήρα E-Tech hybrid. Το πιθανότερο είναι να εφοδιάζεται με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης του 1.0 λτ. που τοποθετήθηκε στο Nissan Micra, αλλά και με τον πετρελαίου 1.5 dCi.
Το νέο Renault Clio θα αρχίσει να διατίθεται στην Ελλάδα από το φθινόπωρο του 2019.