Η Audi παρουσίασε με κάθε επισημότητα την ανανεωμένη εκδοχή του υπεραυτοκινήτου της και, κόντρα στην δυσοίωνη φημολογία που είχε αναπτυχθεί, διατηρεί τον ατμοσφαιρικό V10 των 5.2 λίτρων κάτω από το γυάλινο κάλυμμα.
Τον τελευταίο καιρό υπήρχε η φήμη -πολλές φορές ενισχυόμενη μέσα από την εταιρία- πως το κορυφαίο Audi θα αντικαθιστούσε το 10κύλινδρο μοτέρ με έναν διτούρμπινο V6, στα πλαίσια του downsizing και της «λαίλαπας» που ακούει στο όνομα WLTP. Τελικά όχι μόνο δεν χρειάστηκε να ενεργοποιηθεί «Plan B», αλλά η ατμοσφαιρική αναπνοή του «μεθυστικού» κινητήρα προσφέρει και αυξημένη απόδοση. Το βασικό R8 V10 παράγει πλέον 570 ίππους και 550 Nm, 30 άλογα και 10 Nm περισσότερα σε σχέση με πριν. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα πλέον απαιτεί 3,4 δλ. για το Coupe και 3,5 δλ. για το ανοιχτό, με την τελική να φτάνει στα 324 χλμ./ώρα στην πρώτη και τα 322 χλμ./ώρα στην δεύτερη περίπτωση.
Δείτε ακόμα: Audi S4 τα βάζει με Bugatti Chiron! (+video)
Το Audi R8 V10 Performance Quattro καταλαμβάνει την κορυφή της γκάμας του γερμανικού supercar και στέλνει 620 ίππους και 580 Nm ροπής στους τέσσερις τροχούς, αυξάνοντας την ιπποδύναμη κατά 10 άλογα και 20 Nm σε σχέση με το μοντέλο προ facelift. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται οριακά πάνω από 3 δλ. (3,1) για το κλειστό και 1 δέκατο αργότερα (3,2 δλ.) για το Spyder, με την τελική να ξεπερνά τα 330 χλμ./ώρα στο πρώτο (331) και να φτάνει ένα «τσικ» από αυτά στο δεύτερο (329 χλμ./ώρα).
Οι αναβαθμίσεις δεν περιορίζονται στο μηχανοστάσιο, καθώς η ανάρτηση είναι αναθεωρημένη και το σύστημα ελέγχου της οδικής συμπεριφοράς προσφέρει πιο διακριτές διαφορές μεταξύ των προγραμμάτων, ενώ πλέον έχει και 3 νέες επιλογές: Dry (στεγνό), Wet (βρεγμένο) και Snow (χιόνι και γενικότερα ολισθηρές επιφάνειες). Οι αλλαγές στα ηλεκτρονικά επιτρέπουν στο R8 V10 Performance Quattro (πρώην V10 Plus) να σταματάει 1.5 μέτρο νωρίτερα από τα 100 χλμ./ώρα και 5 μέτρα νωρίτερα από τα 200 χλμ./ώρα σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά.
Διαβάστε επίσης: To πιο ακραίο Audi R8 όλων των εποχών είναι εδώ!
Εμφανισιακά τώρα, όλες οι μηχανικές μετατροπές «διαφημίζονται» από την φαρδύτερη μάσκα και τις διαγώνιες αεροδυναμικές προσθήκες στις εισαγωγές του προφυλακτήρα. Στο πίσω μέρος υιοθετείται ένας ενιαίος αεραγωγός κατά μήκος ολόκληρου του προφυλακτήρα, ώστε να βελτιστοποιηθεί η ψύξη του κινητήρα, και ο διαχύτης πλέον είναι μεγαλύτερος. Το ίδιο ισχύει και για τις απολήξεις της εξάτμισης, οι οποίες -τουλάχιστον για το κορυφαίο Performance– προσεγγίζουν τον όρο «μπουριά». Νέας σχεδίασης είναι οι ζάντες αλουμινίου, αλλά και το καπάκι του κινητήρα, το οποίο πλέον κρύβει κάτω από ανθρακόνημα κάποια μέρη όπως τα φιλτροκούτια.