Το νέο Nissan Navara, είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με μια σειρά από αναβαθμισμένες τεχνολογίες, σε συνδυασμό με την πανευρωπαϊκή εγγύηση των πέντε ετών ή 160.000 χλμ. Οι τιμές ξεκινούν από τις 26.140 ευρώ για την έκδοση King Cab και από τις 26.840 ευρώ για την έκδοση Double Cab.
Δείτε ακόμη: Το προηγούμενο Nissan Navara πωλείται ακόμα!
Στην αρχική έκδοση Pro περιλαμβάνονται στον εξοπλισμό 7 αερόσακοι, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα, αισθητήρες φωτός, cruise control, έγχρωμη οθόνη 5 ιντσών στον πίνακα οργάνων, ηλεκτρικοί καθρέπτες, ράδιο CD με MP3 κ.λπ. Στην επόμενη έκδοση Acenta+ (από 29.340 το King Cab και από 29.940 ευρώ το Double Cab) περιλαμβάνονται ακόμη πλευρικά σκαλοπάτια, ηλεκτρικά αναδιπλούμενη καθρέπτες, φιμέ παράθυρα, έγχρωμη κάμερα πίσω θέασης, αυτόματος κλιματισμός, δερμάτινο τιμόνι και επιλογέας ταχυτήτων, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών κ.λπ. Επίσης, διατίθενται οι ακόμα πιο πλούσιες εκδόσεις Acenta, N-Connecta, N-Guard και Techna, σε τιμές που φτάνουν έως τις 39.440 ευρώ. Με τους 190 ίππους πωλείται σε τιμές που ξεκινούν από 32.240 ευρώ στην έκδοση Double Cab Acenta. Πλήρως εκσυγχρονισμένο είναι και το σύστημα πολυμέσων NissanConnect με την λειτουργία mirroring, την ευκρινέστερη οθόνη 8 ιντσών (έναντι της προηγούμενης των 7 ιντσών), με έλεγχο πολλαπλής αφής και ταχύτερους χρόνους απόκρισης.
Ο αποδοτικότερος κινητήρας των 2.3 λτ. έχει οικονομία καυσίμου έως 6,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα (συνδυασμένος κύκλος NEDC) και οι εκπομπές ξεκινούν από 182 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο. Ο κινητήρας twin-turbo του Navara διατίθεται με δύο επιλογές ισχύος, που προσφέρουν 163 PS και 190 PS αντίστοιχα. Μάλιστα στην πρώτη επιλογή, ο κινητήρας διαθέτει επιπλέον 22 Nm ροπής, φτάνοντας στα 425 Nm, χάρη στην αλλαγή από μονό σε διπλό turbo. Το σύστημα ψύξης νερού έχει αναβαθμιστεί, ενώ και το νέο σύστημα εξάτμισης ενσωματώνει τεχνολογίες φίλτρου σωματιδίων πετρελαίου (DPF) και επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR), παρέχοντας ένα πιο συμπαγές σχεδιασμό, με χαμηλότερες εκπομπές NOx.
Δείτε ακόμη: Ιδού το ολοκαίνουργιο Nissan Juke!
Επιπλέον, οι αλλαγές αφορούν το νέο 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, την αναβαθμισμένη ανάρτηση που προσφέρει καλύτερη κύλιση και τα στάνταρ πίσω δισκόφρενα, ενώ χάρη στην τεχνολογία Intelligent Trailer Sway Assist, η ρυμούλκηση δεν ήταν ποτέ τόσο ασφαλής. Παράλληλα, έχει γίνει περαιτέρω ρύθμιση του αυτόματου κιβωτίου 7 ταχυτήτων, με βελτιώσεις στην άνεση, την αίσθηση και την απόκριση.
Το Navara διαθέτει τη δεύτερη γενιά, τύπου SUV, πίσω ανάρτησης πέντε συνδέσμων (αντί φύλλων σούστας) και στην έκδοση King Cab, στο οποίο αυτό οδήγησε σε αύξηση του ωφέλιμου φορτίου μεταξύ 55-95 κιλά (ανάλογα με τις προδιαγραφές) σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, με το νέο ωφέλιμο φορτίο να φτάνει στα 1.165 κιλά (και το επιτρεπόμενο συνολικό βάρος στα 3.200 kg). Εν τω μεταξύ, το Double Cab έχει μια αύξηση ωφέλιμου φορτίου σε ένα εύρος 54 – 114 κιλών (ανάλογα με τις προδιαγραφές), φτάνοντας σε συνολικά ωφέλιμα φορτία έως 1.115 – 1.180 κιλά και επιτρεπόμενο συνολικό βάρος στα 3.250 κιλά.