Χθες κυκλοφόρησε μια έντονη φημολογία -κυρίως από Γαλλία μεριά-, που εξελίχθηκε σε επίπεδο τετελεσμένου γεγονότος, πως η Alfa Romeo σταμάτησε την παραγωγή της 4C. Επίσημα, όμως, το γεγονός διαψεύδεται!
Δείτε ακόμα: Alfa 4C τριετίας ή καινούργιο Mazda MX-5 RF στα ίδια χρήματα;
Ο Jordan Wasylyk, υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων των Fiat και Alfa Romeo στις Η.Π.Α., δήλωσε πως η 4C Spider είναι ακόμα διαθέσιμη για παραγγελία. Συμπλήρωσε δε, πως «δεν πρόκειται απλά για αυτοκίνητα στοκ. Η παραγωγή του αυτοκινήτου συνεχίζεται κανονικά». Παρόλα αυτά, η δήλωση αυτή δεν αποσαφηνίζει αν η διάθεση της 4C Spider συνεχίζει αποκλειστικά για την αγορά των Η.Π.Α. ή πρόκειται για διεθνή τακτική. Να θυμίσουμε πως η Coupe σταμάτησε να διατίθεται στην Αμερική από τα μέσα του 2018. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει διάψευση ή διευκρίνιση από το Μιλάνο πάντως, θεωρείται πως τόσο η 4C Coupe όσο και η Spider συνεχίζουν κανονικά την διεθνή εμπορική τους πορεία.
Βέβαια το τέλος είναι αναπόφευκτο, στο πλαίσιο του νέου οργανογράμματος της FCA για την Alfa, όπου η πολυαναμενόμενη νέα GTV ακυρώνεται, όπως και το ενδεχόμενο διαδόχου της 8C. Πλάνο αντικατάστασης της 4C δεν υπήρχε ούτως ή άλλως, οπότε το πανάλαφρο κεντρομήχανο sportscar των 895 κιλών (ελέω ανθρακονημάτινου monocoque πλαισίου) θα παραμείνει μοναδικό στην Ιστορία της Alfa.
Διαβάστε επίσης: Απίθανη Alfa Romeo 4C με 337 ίππους (+video)
Να θυμίσουμε πως η σαγηνευτική δημιουργία των Ιταλών, αποδίδει 240 άλογα στις 6.000 σ.α.λ. και 350 Nm ροπής στις 2.100-3.750 σ.α.λ. από τον αλουμινένιο υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο των 1.75 λίτρων.Σε συνδυασμό με το 6αρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα επίσημα έρχονται σε 4,5 δλ. Η 4C έχει μετρηθεί, όμως, και στα 4,2 δλ., με την τελική να προσεγγίζει τα 250 χλμ./ώρα και την πλευρική επιτάχυνση να φτάνει τα 1,1 G. Είναι χαρακτηριστικό πως το τιμόνι δεν διαθέτει υποβοήθηση, τόσο για εξοικονόμηση βάρους όσο και για παροχή απρόσκοπτης αίσθησης.