H ανώτερη έκδοση που προσφέρει η Mercedes για την ολοκαίνουργια G-Class, είναι η AMG G63. Με 585 ίππους και 850 Nm ροπής θα πρέπει να οδηγείς καθημερινά τουλάχιστον μια GT R για να την πεις αργή, έστω κι αν μιλάμε για ένα SUV βάρους 2,5 τόνων. Τα 4,5 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα και η ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα των 220 χλμ./ώρα τα λένε όλα. Τα υπόλοιπα, τα λέει η Brabus.
Δείτε ακόμα: Mercedes G Class Inferno: ο Hulk των SUV!
Ο επίσημος βελτιωτής/μετατροπέας Mercedes σε «κτήνη» προφανώς και δεν θα μπορούσε να αρκεστεί στην εργοστασιακή ισχύ, οπότε αντικατέστησε τουρμπίνες/εγκέφαλο/πολλαπλές εισαγωγής-εξαγωγής και «έβγαλε» από τον 4λιτρο twinturbo V8 800 άλογα στις 6.600 σ.α.λ. και 1.000 Nm ροπής στις 3.600! Οι αριθμοί αυτοί κατεβάζουν τον χρόνο για το 0-100 χλμ./ώρα κατά 4 δέκατα και αυξάνουν την τελική στα 240 χλμ./ώρα, τα οποία εξακολουθούν να περιορίζονται ηλεκτρονικά.
Διαβάστε επίσης: Κτήνος Mercedes GLE 63 S Coupe 795 ίππων! (+video)
Φυσικά μια Brabus που σέβεται τον εαυτό της διαφημίζει τον εσωτερικό της κόσμο με το ανάλογο «ντύσιμο», όπερ εστί χαμηλωμένη ανάρτηση, 22αρες ζάντες, body kit που αυξάνει το πλάτος κατά 10 εκατοστά και εξατμίσεις στο πλάι! Στο εσωτερικό τα πάντα είναι καλυμμένα με δέρμα, οι επενδύσεις ξύλου στο ταμπλό και την κεντρική κονσόλα σου θυμίζουν ότι βρίσκεσαι εντός μιας πανάκριβης Mercedes και τα σηματάκια «Brabus» ότι είναι και πανίσχυρη.