Είναι γεγονός πως αρκετοί Ευρωπαίοι βελτιωτές δεν έχουν ασχοληθεί αρκετά με το Kodiaq RS. Η ΑΒΤ όμως που λατρεύει να «αναβαθμίζει» μοντέλα του Group VW, αποφάσισε να δυναμώσει ελαφρώς το μεσαίο τσέχικο 7θέσιο SUV.
Δείτε ακόμα: «Νόμος και Τάξη» το Skoda Kodiaq RS
Η πρώτη επέμβαση των μηχανικών έγινε στον κινητήρα, τον οποίο τον δυνάμωσαν και ανέβασαν την ιπποδύναμη στα 270 άλογα και την ροπή στα 540 Nm, έναντι 240 PS και 500 Nm το εργοστασιακό μοντέλο. Ανάλογα βελτιωμένες είναι και οι επιδόσεις του Kodiaq RS by ABT, όπου τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 6,8 δλ. (6,9 δλ. απαιτεί η εργοστασιακή έκδοση) με την τελική ταχύτητα να παραμένει στα 221 χλμ./ώρα. Η επόμενη μετατροπή που έλαβε χώρα ήταν στον τομέα της ανάρτησης, όπου η νέα είναι ελαφρώς πιο σφιχτή, βελτιώνοντας έτσι τη συμπεριφορά του εμφατικού SUV στις γρήγορες καμπές.
Διαβάστε επίσης: Τι έκανε το Skoda Kodiaq RS κόντρα στον «τάρανδο» (+video)
Να θυμίσουμε πως η μετάδοση της κίνησης στο Kodiaq RS πραγματοποιείται μέσω του 7τάχυτου DSG κιβωτίου, με τη δύναμη να καταλήγει σε όλους τους τροχούς. To Kodiaq RS είναι το πρώτο SUV της μάρκας, της οικογένειας Rally Sport, το οποίο έχει πραγματοποιήσει χρόνο 9 λεπτά και 29,84 δευτερόλεπτα στην πίστα του Nürburgring, όντας έτσι το ταχύτερο 7θέσιο SUV παραγωγής. Σε ότι αφορά την εμφάνιση του μοντέλου, η ΑΒΤ δεν έκανε πολλά πράγματα μιας και το παρουσιαστικό του Kodiaq RS είναι αρκετά εμφατικό από το εργοστάσιο και για το λόγο αυτό τοποθετήθηκαν μόνο ζάντες της ΑΒΤ, όμοιας διάστασης με τις εργοστασιακές (20 ίντσες), αλλά με διαφορετικό σχεδιασμό!
Επιπλέον, για τις υπόλοιπες -μη RS- εκδόσεις του Kodiaq, η ABT προσφέρει αναβάθμιση για τον κινητήρα βενζίνης 2.0 TSI στους 216 ίππους και τα 360 Nm ροπής, ενώ για τους 2.0 TDI τα πακέτα βελτίωσης περιλαμβάνουν 220 ίππους και 440 Nm ροπής (έναντι 190 HP και 400 Nm) και 180 ίππους και 380 Nm ροπής (έναντι 150 PS και 340 Nm).