Για πρώτη φορά στη μακρόχρονη και επιτυχημένη του ιστορία, το νέο, 6ης γενιάς Polo διατίθεται και με κινητήρα φυσικού αερίου. Πρόκειται για το μηχανικό σύνολο 1.0 TGI, το οποίο χαρακτηρίζεται πρωτίστως για την κορυφαία οικονομία σε καύσιμο.
Δείτε ακόμη: Πως το VW Polo φρενάρει και επιταχύνει αυτόματα!
Ο 1.0 TGI είναι 3κύλινδρος, turbo και χρησιμοποιεί ως κύριο καύσιμο το φυσικό αέριο. Αυτό αποθηκεύεται σε τρεις, απολύτως ασφαλείς δεξαμενές CNG, χωρητικότητας 13,8 κιλών. Επιπλέον, υπάρχει ένα βοηθητικό ρεζερβουάρ βενζίνης 9 λτ., στην περίπτωση που τελειώσει το φυσικό αέριο.
Δείτε ακόμη: 5άστερο από τη βασική έκδοση το VW Polo
Ο εν λόγω κινητήρας βασίζεται στον 1.0 TSI, όμως έχει δεχτεί ορισμένες απαραίτητες αλλαγές για το CNG. Αποδίδει 90 ίππους στις 4.500-5.800 σ.α.λ. και ροπή 160 Nm στις 1.800-3.800 σ.α.λ. To Polo 1.0 TGI επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 11,9 δλ., η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 183 χλμ./ώρα και οι εκπομπές CO2 είναι 105 γρ./χλμ. (WLTP).
Κατά τη διάρκεια δοκιμής και σε διαδρομές στην πόλη, σε εθνική οδό και επαρχιακό δίκτυο, η κατανάλωση βρέθηκε στα 4,0 kg/100 χλμ. (3,8 kg/100 χλμ. είναι η μεικτή εργοστασιακή). Με τιμή φυσικού αερίου 0,834€/kg, το Polo 1.0 TGI «καίει» 3,3 ευρώ ανά 100 χλμ. Δηλαδή 10 ευρώ φτάνουν για να διανύσει 300 χιλιόμετρα.
Δείτε ακόμη: Το VW Polo παρκάρει από μόνο του!
Το Polo 1.0 TGI πωλείται στην τιμή των 17.400 ευρώ και περιλαμβάνει πλήρη στάνταρ εξοπλισμό: 6 αερόσακους, σύστημα αυτόνομης πέδησης, ζάντες αλουμινίου, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέπτες, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 6,5 ιντσών κ.α.