Εργαζόμενοι στο εργοστάσιο παραγωγής της Ford στη Βαλένθια της Ισπανίας διδάσκονται πώς να αναγνωρίζουν προβλήματα χρησιμοποιώντας ειδικά προετοιμασμένους ‘ελαττωματικούς’ κινητήρες που αναδεικνύουν τον ήχο που πρέπει να εντοπίσουν. Μετά από αρκετούς μήνες εκπαίδευσης και εξάσκησης, τα μέλη της ομάδας είναι σε θέση να διεξάγουν τα εντατικά μονόλεπτα τεστ σε έναν από τους 18 ηχομονωμένους θαλάμους στο τέλος της γραμμής παραγωγής.
Εάν οι μηχανικοί ακούσουν τρίξιμο ή σφύριγμα, ήχους που συνοδεύουν συνήθως προβλήματα όπως μία μπλοκαρισμένη δίοδος λιπαντικού ή φθορά σε οδόντωση γραναζιού, ο κινητήρας μεταφέρεται για να γίνουν περαιτέρω έλεγχοι, και το πρόβλημα αντιμετωπίζεται.
Η έκδοση 350 ίππων του 2.3 λτ. EcoBoost που τοποθετείται στο νέο Focus RS έχει εξελιχθεί ώστε να επιταχύνει το καυτό hatchback από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 4,7 δλ. και μέχρι την τελική ταχύτητα των 266 χλμ./ώρα. Άλλα μοντέλα στα οποία εφαρμόζονται αυτοί οι σχολαστικοί ακουστικοί έλεγχοι κινητήρα στη Βαλένθια είναι τα Ford Focus ST, S-MAX και Mondeo.
Η ειδικευμένη ομάδα της Ford δοκιμάζει ‘ακουστικά’ 2.000 κινητήρες την ημέρα στο εργοστάσιο της Βαλένθια. Η προετοιμασία των κινητήρων για δοκιμή προσφέρει ένα φυσικό διάλειμμα μεταξύ των τεστ ακρόασης, ώστε οι εργαζόμενοι να παραμένουν πλήρως συγκεντρωμένοι στις δοκιμές κατά τη διάρκεια του ωραρίου τους.
Παρακολουθείστε παρακάτω το βίντεο: