Ένα εξαιρετικά σπάνιο VW Golf 16V G60 Limited πωλείται στο mobile.de και βάζει τους υποψήφιους αγοραστές σε διλήμματα, που φτάνουν σε επίπεδα Porsche.
Δείτε ακόμα: Mercedes SLK 32 AMG ή Toyota Aygo διετίας στα ίδια χρήματα;
Το Golf 16v G60 Limited ήταν ένα ανεξάρτητο project του αγωνιστικού τμήματος της Volkswagen, που δημιουργήθηκε με σκοπό να γίνει το απόλυτο sleeper. «Λύκος με εμφάνιση προβάτου», όπως το αποκαλούσαν οι μηχανικοί της VW Motorsport. Το πεντάθυρο αμάξωμα δεν στερείται σπορ στοιχείων, όπως οι 15άρες ζάντες της BBS, η μικρότερη διαδρομή της ανάρτησης και η μαύρη μάσκα. Στοιχεία που συναντούσες και στο 8βάλβιδο Rallye. Για να ξεχωρίσει κανείς ένα από τα 71 Limited θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα παρατηρητικός, ώστε να εντοπίσει την γαλάζια λωρίδα στη μάσκα (σήμα-κατατεθέν το γαλάζιο για την VW Motorsport) και τα αντίστοιχα σηματάκια.
Κάτω από το αμάξωμα, ειδοποιός διαφορά αποτελεί το μοτέρ. Ο 8βάλβιδος κομπρεσοράτος κινητήρας των 1.781 κ.εκ. αντικαταστάθηκε από έναν με 16βάλβιδο καπάκι, με την απόδοση να αυξάνεται στους 210 από τους 160 ίππους. Οι επιδόσεις ήταν καταιγιστικές με τα μέτρα του 1989, εξαιρετικές με τα σημερινά των hot hatches: 6,4 δλ. για τα 100 χλμ./ώρα από στάση και τελική κοντά στα 230 χλμ./ώρα, απόρροια του συστήματος τετρακίνησης Syncro και το 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Ήταν τόσο ισχυρό δε, που μέχρι τον ερχομό του Golf MKIV R32 των 241 ίππων το 2003, παρέμενε το πιο δυνατό Golf παραγωγής!
Διαβάστε επίσης: Η τιμή του ταχύτερου VW Golf GTI όλων των εποχών στην Ελλάδα
Το αυτοκίνητο που βλέπουμε στις φωτογραφίες είναι το 16ο από τα 71 και ανήκει στην συλλογή του Hugo Boss, αποκτώντας το προσωνύμιο «Hugo Boss Limited». Το κοντέρ αναγράφει 106.615 χιλιόμετρα και η τιμή φτάνει τις 70.000 ευρώ. Η Porsche 718 Cayman ξεκινά από τις 75.150 ευρώ και αποδίδει 300 ίππους από τον 2λιτρο τούρμπο μπόξερ. Με το 6αρι χειροκίνητο κιβώτιο, το κεντρομήχανο κουπέ από το Τσουφενχάουζεν επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 5,3 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει στα 270 χλμ./ώρα. Ποιο θα επιλέγατε;