Το νέο VW Golf θα το έχετε δει οι περισσότεροι με το καμουφλαρισμένο αμάξωμα να δοκιμάζεται και να φαίνεται έτοιμο να μπει στην παραγωγή και να ξεκινήσει να πωλείται. Ωστόσο, θα καθυστερήσει να βγει στις αγορές, λόγω κάποιων τεχνικών προβλημάτων.
Δείτε ακόμη: H VW εξελίσσει φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων για τα τακάκια (+video)
Σύμφωνα με ξένα ειδησεογραφικά site, οι πωλήσεις του επόμενου, 8ης γενιάς Golf θα αρχίσουν στις μεγάλες αγορές της Ευρώπης (πρώτα στη Γερμανία) το Φεβρουάριο του 2020. Συγκεκριμένα, ο Juergen Stackmann, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου των επιβατικών Volkswagen και υπεύθυνος για τις πωλήσεις, το μάρκετινγκ και τις υπηρεσίες μετά την πώληση, ανακοίνωσε ότι το Golf 8 θα λανσαριστεί την 9η εβδομάδα του 2020, που σημαίνει ότι το ντεμπούτο του στις αγορές θα γίνει στις 24 Φεβρουαρίου.
Ο λόγος της καθυστέρησης αυτής, φαίνεται πως είναι τα νέα συστήματα ασφάλειας και οι τεχνολογίες που θα ενσωματώνει το νέο VW Golf και ειδικότερα των over the air (OTA) αναβαθμίσεων που θα δέχεται.
Σχετικά με το λογισμικό, ο Stackmann δήλωσε ότι: «Δεν έχουμε κρύψει ποτέ το γεγονός ότι το λογισμικό, ένας τομέας εξαιρετικής σημασίας για τα μελλοντικά μας προϊόντα, αποτελεί μια σοβαρή πρόκληση για εμάς. Έχουμε μπροστά μας πολύ δουλειά και οι ομάδες είναι υπό μεγάλη πίεση.»
Δείτε ακόμη: Πόσα λεφτά θα χάνει η VW για κάθε I.D.;
Ο Stakmann διαπίστωσε ότι οι δυσλειτουργίες του λογισμικού προκλήθηκαν κυρίως από την επικαιροποίηση του ΟΤΑ, γεγονός που σημαίνει ένα σημαντικό πρόβλημα ασφαλείας για το αυτοκίνητο, κάτι που επιβεβαίωσε: «Για παράδειγμα το νέο Golf έχει ένα λογισμικό που είναι περίπου 10 φορές πιο περίπλοκο από ενός smartphone και το αυτοκίνητο και το λογισμικό δεν θα πρέπει να εμφανίζουν σφάλματα. Είναι απλά πάρα πολύ επικίνδυνο, εξηγεί ο Stakmann.»
Σε κάθε περίπτωση η αρχική πρόβλεψη για παρουσίαση του νέου Golf τον Σεπτέμβριο στην Έκθεση της Φρανκφούρτης φαίνεται ότι θα αναβληθεί και τη θέση του θα πάρει το πρώτο μέλος της οικογένειας των ηλεκτρικών μοντέλων I.D. της VW. Μάλιστα γερμανικά ΜΜΕ ανέφεραν ότι μόλις 10.000 νέα Golf 8 θα κατασκευαστούν αντί των 80.000 που είχαν προγραμματιστεί.
Δείτε ακόμη: Βελτιωμένο VW T-Roc με 240 άλογα πάει… σφαίρα!