Καθαρά ρητορικό το ερώτημα, καθώς μια και μόνο φωτογραφία αρκεί για να καταδείξει την αλλαγή στην φιλοσοφία -και κυρίως, το μέγεθος- της χαρακτηριστικής μάσκας των BMW.
Η χρονολογική απόσταση που χωρίζει τα δυο μοντέλα, είναι χαώδης: σχεδόν 40 ολόκληρα χρόνια. Η πρώτη 3αρα Ε30 παρουσιάστηκε το 1982, ούσα μια τυπική εκπρόσωπος της μεσαίας κατηγορίας για την εποχή. Το σεντάν αμάξωμα είχε μήκος 4.320 χλστ., πλάτος 1.645 χλστ. και ύψος 1.360. Αν αναλογιστεί κανείς πως σήμερα αυτές οι διαστάσεις παραπέμπουν περισσότερο σε σουπερμίνι, παρά σε μικρομεσαίο -για μεσαία ούτε λόγος- καταλαβαίνουμε το χάσμα που την χωρίζει από την ναυαρχίδα των βαυαρικών SUVs.
Δείτε ακόμα: «Τραπέζι» η νέα BMW X5 στο τεστ αποφυγής ταράνδου (+video)
Η X7 εκτείνεται σε 5.151 χλστ., «κάθεται» στο οδόστρωμα με 2 μέτρα πλάτους και επισκιάζει τα περισσότερα αυτοκίνητα (pick up εξαιρουμένων) με τα 1.805 χλστ. του ύψους της. Για να έχουμε ένα σημείο αναφοράς, το ύψος της X7 ξεπερνά το πλάτος της Ε30 κατά σχεδόν 20 πόντους! Βάλτε στην εξίσωση το γεγονός πως το θηριώδες SUV διαθέτει τα μεγαλύτερα «νεφρά» που έχουν τοποθετηθεί σε BMW, και καταλαβαίνετε τον λόγο που τα αντίστοιχα της 3αρας 2ης γενιάς φαίνονται σαν πακέτο τσιγάρων δίπλα τους.
Διαβάστε επίσης: Που βγάζουν πιο πολλές βλάβες τα αυτοκίνητα της BMW;
Για την ακρίβεια, η διαφορά είναι τόσο εντυπωσιακά μεγάλη που μέσα από τον χώρο που καταλαμβάνει η μάσκα της Χ7, χωράει να περάσει ολόκληρος ο 1.600αρης κινητήρας της Ε30! Η νέα 7αρα σαφέστατα αποτελεί πολύ πιο δύσκολο αντίπαλο σε αυτή την σύγκριση.