Σίγουρα αυτή η μετατροπή είναι από εκείνες που αρκετοί τις μισούν και πολλοί θα ήθελαν να έχουν δοκιμάσει. Και αυτό γιατί η BMW Σειρά 3 Ε30 έχει πολλούς οπαδούς που σίγουρα δεν θα ήθελαν να την δουν με το μοτέρ του Honda S2000 (F20C) κάτω από το καπό της. Από την άλλη το ίδιο ισχύει και για τους φίλους της Honda που σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελαν να δουν ένα από τα σημαντικότερα μοτέρ της μάρκας κάτω από το καπό μιας BMW. Πόσο μάλλον όταν αυτό το ατμοσφαιρικό διαμάντι συνοδεύεται από κομπρέσορα και δεν είναι πλέον ατμοσφαιρικό…
Δείτε ακόμη: Βελτιωμένη Lamborghini Aventador S με 763 ίππους
Και όμως, πρόκειται για μία άκρως ενδιαφέρουσα μετατροπή, καθώς το συγκεκριμένο μοτέρ σίγουρα ταιριάζει πολύ καλά με το ελαφρύ πλαίσιο της BMW E30. Το ιαπωνικό μοτέρ έχει φτάσει πλέον στα 365 άλογα, ενώ εκτός από τον κομπρέσορα διαθέτει πλέον νέα μπεκ και ECU και σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη μπορεί εύκολα και αξιόπιστα να φτάσει στα 450 άλογα.
Διαβάστε επίσης: BMW M4 Competition vs Audi RS5 (+video)
Φυσικά η συγκεκριμένη BMW διαθέτει επιπλέον μεγαλύτερα φρένα από M3 E36, νέα πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση Coil Over, roll cage, αγωνιστικό εσωτερικό και ζυγίζει μόλις 970 κιλά. Το αυτοκίνητο αυτή την στιγμή βρίσκεται στην Αγγλία και ο ιδιοκτήτης του ζητά στο ebay (δείτε εδώ την αγγελία) 15.000 λίρες 17.000 ευρώ. Ο λόγος που το πουλάει σύμφωνα με τον ίδιο, είναι για να ασχοληθεί με νέο project το οποίο θα είναι BMW M3 E46 με μοτέρ Toyota 2JZ.