Η φημολογία και αγωνία γύρω από την επερχόμενη BMW M3 G20 καλά κρατεί, τόσο γύρω από την εμφάνιση όσο και τις επιδόσεις.
Η ψηφιακή απεικόνιση του Koleca.ru μας δίνει μια καλή γεύση για το πρώτο σκέλος, το αφεντικό του M Division για το δεύτερο. Βάσει του πρωτοτύπου Concept 4 και προηγούμενων renderings, τα κάθετα «νεφρά» που χαρακτήριζαν τις BMW της δεκαετίας του 70 επιστρέφουν, ενδεχομένως σε gloss μαύρο χρώμα για την περίσταση της M3. Η ιδέα των Ρώσων θα μπορούσε άνετα να απεικονίζει την έκδοση παραγωγής, καθώς είναι προσεγμένη μέχρι και στον διαχύτη με τις απολήξεις της εξάτμισης.
Δείτε ακόμα: Νέα και συλλεκτική BMW M4 Edition M Heritage
Ακόμα πιο ρεαλιστικό είναι το σενάριο της ισχύος του επερχόμενου sport sedan. Ο Markus Flasch, στο πλαίσιο της Έκθεσης της Φρανκφούρτης, παραχώρησε συνέντευξη και δήλωσε με νόημα πως «ο κινητήρας των νέων M3/M4 αποδίδει 510 ίππους στις X3/Χ4 Μ, αλλά δεν είναι αυτό το όριό του». Διαβάζοντας πίσω από τις λέξεις -αν και δεν έκανε κάποια προσπάθεια να το κρύψει ο Γερμανός-, ο 3λιτρος twinturbo εν σειρά εξακύλινδρος θα αποδίδει πάνω από 510 άλογα στις M3/M4, τουλάχιστον για τις εκδόσεις Competition. Ούτως ή άλλως, ακόμα και με αυτό το νούμερο, η G20 θα ανακηρυχτεί με χαρακτηριστική ευκολία ως η ισχυρότερη M3 όλων των εποχών, καθώς σήμερα ο τίτλος αυτός ανήκει στην σημερινή F80 CS των 460 ίππων.
Διαβάστε επίσης: Τι συμβολίζουν τα 3 χρώματα στο BMW M;
Προς ώρας, η κορυφή ανήκει στην ειδική και σκληροπυρηνική M4 GTS των 500 ίππων. Αναφορικά με τις επιδόσεις της επόμενης M3, αν λάβουμε υπόψη αυτές των X3/X4 M (0-100 χλμ./ώρα σε 4 δλ. και τελική ηλεκτρονικά περιοριζόμενη στα 285 χλμ./ώρα) η βαυαρική «υπερταχεία» -που θα είναι ελαφρύτερη και ισχυρότερη, αλλά πισωκίνητη- θα κινηθεί στην περιοχή των 3-3,4 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα και στα 300 ηλεκτρονικά περιοριζόμενα χλμ./ώρα. Περισσότερα θα γνωρίζουμε μέχρι τα τέλη του έτους, με το ντεμπούτο να είναι προγραμματισμένο για το πρώτο τρίμηνο του 2020.