Η J.D. Power ανακοίνωσε τα νέα αποτελέσματα της μεγάλης έρευνας ικανοποίησης πελατών αυτοκινήτων που διεξήγαγε στην Αγγλία και στη Γερμανία (δείτε εδώ για τη Γερμανία). Η φετινή έρευνα στην Αγγλία που έγινε για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά μετρά τα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι κάτοχοι των αυτοκινήτων τους 12 τελευταίους μήνες, μετά από 12-36 μήνες ιδιοκτησίας. Η νέα έρευνα βασίζεται στις απαντήσεις που έδωσαν 13.536 κάτοχοι νέων αυτοκινήτων, με πρώτη ταξινόμηση από το Φεβρουάριο του 2015 έως και τον Απρίλιο 2017, ενώ η μελέτη πραγματοποιήθηκε από το Φεβρουάριο έως τον Απρίλιο του 2018.
Δείτε ακόμη: Γιατί είναι λάθος η προθέρμανση του κινητήρα στο ρελαντί;
Όπως και στις παλαιότερες έρευνες αξιοπιστίας, έτσι και στη φετινή η J.D. Power εξέτασε 177 προβλήματα σε οκτώ βασικές κατηγορίες, όπως είναι κινητήρας και μετάδοση, αμάξωμα, οδηγική εμπειρία, χειριστήρια, συστήματα ήχου – πολυμέσων, καθίσματα, θέρμανση – εξαερισμός και εσωτερικό. Παράλληλα, υπήρχαν πολλές επιμέρους ερωτήσεις σχετικά με την ποιότητα, αντοχή, εμφάνιση και λειτουργικό κόστος. Από τις αξιολογήσεις προέκυψε μία κατάταξη στην οποία αναδείχτηκε νικητής η μάρκα ή το μοντέλο με το μικρότερο αριθμό προβλημάτων.
Στην πρώτη θέση με τα λιγότερα προβλήματα βρέθηκε φέτος η Hyundai με 78 προβλήματα ανά 100 οχήματα (78 PP100), στη δεύτερη θέση η Suzuki (87 PP100) και στην τρίτη θέση η Kia (94 PP100). Από την άλλη πλευρά πιο πολλά προβλήματα παρουσίασαν οι μάρκες BMW, η Fiat και η Audi.
Δείτε ακόμη: Σωστό ή λάθος να φρενάρεις με τον κινητήρα; (+video)
Παρακάτω, μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα από την έρευνα αξιοπιστίας της J.D. Power για τη Γερμανία, ανά μοντέλο στις πιο δημοφιλείς κατηγορίες των μίνι, μικρών, μικρομεσαίων, μικρομεσαίων SUV και μεσαίων αυτοκινήτων.