Τα νέα αποτελέσματα της μεγάλης έρευνας ικανοποίησης πελατών αυτοκινήτων που διεξήγαγε στην Αγγλία ανακοίνωσε σήμερα η J.D. Power, όπου υπήρξαν μεγάλες ανατροπές και εκπλήξεις.
Η φετινή έρευνα που έγινε στην Αγγλία για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά μετράει τον αριθμό των προβλημάτων που εμφανίστηκαν ανά 100 οχήματα (PP100) και όσο χαμηλότερη είναι η βαθμολογία, τόσο καλύτερη είναι η απόδοση. Η μελέτη μετρά 177 προβλήματα στις εξής βασικές κατηγορίες: Αμάξωμα, οδηγική εμπειρία, εξοπλισμός/χειριστήρια/οθόνες/συστήματα ψυχαγωγίας και πολυμέσων/, καθίσματα, θέρμανση και εξαερισμός, εσωτερικό, κινητήρας και μετάδοση.
Δείτε εδώ την έρευνα αξιοπιστίας του 2018
Σύμφωνα με την έρευνα, οι σύγχρονες τεχνολογίες που διαθέτουν τα καινούργια αυτοκίνητα, όπως είναι τα συστήματα πολυμέσων, αποτελούν πονοκέφαλο για τους οδηγούς, αφού εκεί καταγράφηκαν τα πιο πολλά προβλήματα.
Η νέα έρευνα πραγματοποιήθηκε από το Νοέμβριο του 2018 έως τον Ιανουάριο του 2019. Βασίζεται στις απαντήσεις που έδωσαν 11.530 κάτοχοι νέων αυτοκινήτων με πρώτη ταξινόμηση από το Νοέμβριο του 2015 έως τον Ιανουάριο του 2018. Επίσης, η έρευνα μετρά τα προβλήματα που είχαν οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων τους 12 τελευταίους μήνες κατοχής ύστερα από 12-36 μήνες ιδιοκτησίας.
Στην πρώτη θέση της κατάταξης με τα λιγότερα προβλήματα βρέθηκε φέτος η Peugeot με 77 προβλήματα ανά 100 οχήματα (77 PP100), στη δεύτερη θέση η Skoda (88 PP100) και στην τρίτη θέση η Hyundai (90 PP100). Από την άλλη πλευρά πιο πολλά προβλήματα παρουσίασαν οι μάρκες BMW, η Fiat και η Audi, ενώ από τις Ιαπωνικές μάρκες πιο χαμηλά και κάτω από το μέσο όρο βρέθηκε η Toyota, προκαλώντας μάλλον έκπληξη.
Δείτε ακόμη: Τα πιο αξιόπιστα και ζημιάρικα μικρά αυτοκίνητα
Παρακάτω, μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα από την έρευνα αξιοπιστίας της J.D. Power για την Αγγλία ανά μάρκα και κατηγορία.