Το Dacia Duster το οποίο αποτελεί το πιο εμπορικό μοντέλο της Dacia και το πρώτο SUV στην Ευρώπη σε πωλήσεις λιανικής, έχει ήδη κατακτήσει μία από τις πρωταγωνιστικές θέσεις πωλήσεων και στην Ελλάδα, όπου έχει συμβάλλει τα μέγιστα στην αύξηση των πωλήσεων της Dacia κατά σχεδόν 50%, για το 1ο 4μηνο του έτους.
Δείτε ακόμη: Dacia Duster για περισσότερο off roading
Το μοντέρνο και ελκυστικό σχεδιαστικά μικρομεσαίο SUV της Dacia με το πρακτικό εσωτερικό και τον πλήρη εξοπλισμό, έρχεται με νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 λτ., αποκτώντας ακόμα πιο πολύ ενδιαφέρον σε συνδυασμό με τις εξαιρετικά ανταγωνιστικές του τιμές. Το μηχανικό αυτό σύνολο είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις ισχύος. Στην πρώτη έκδοση το μοτέρ των 1.332 κ.εκ. αποδίδει 130 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και 240 Nm ροπής στις 1.600 σ.α.λ., ενώ σε συνδυασμό με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο προσφέρει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 11,1 δλ., τελική ταχύτητα 191 χλμ./ώρα, μεικτή κατανάλωση 6,8-7,2 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 139 γρ./χλμ.
Το ισχυρότερο μοτέρ έχει ισχύ 150 ίππων στις 5.250 σ.α.λ. και 250 Nm ροπής στις 1.700 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 10,4 δλ., η τελική ταχύτητα φτάνει τα 200 χλμ./ώρα, ενώ η κατανάλωση και τα CO2 είναι ίδια με τους 130 ίππους. Ο νέος κινητήρας Energy 1.3 TCe που εξοπλίζει το νέο Dacia Duster συνδυάζεται τόσο με τις 2κίνητες όσο και με τις 4κίνητες εκδόσεις του μοντέλου.
Δείτε ακόμη: Ποιο είναι το φθηνότερο μικρομεσαίο 4×4 SUV;
Ο Energy 1.3 TCe αξιοποιεί την τεχνολογία Bore Spray Coating, όπου οι κύλινδροι επικαλύπτονται με ειδικό υλικό για τον περιορισμό των τριβών και την καλύτερη μεταφορά της θερμότητας, με αποτέλεσμα τη βελτιστοποίηση της απόδοσης. To καύσιμο ψεκάζεται απευθείας στον κύλινδρο με πίεση αυξημένη στα 250 bar, την ώρα που ο θάλαμος καύσης έχει ειδικό σχεδιασμό που επιτρέπει τη βέλτιστη ανάμειξη του καυσίμου με τον αέρα, βοηθώντας έτσι τον περιορισμό της κατανάλωσης. Επίσης, ο νέος κινητήρας κάνει χρήση του Συστήματος Διπλού Μεταβλητού Χρονισμού (Dual Variable Timing Camshaft) και εξοπλίζεται με φίλτρο κατακράτησης μικροσωματιδίων (Gasoline Particulate Filter).
Σε κάθε περίπτωση, ο εξοπλισμός του Dacia Duster 1.3 TCe παραμένει πλήρης από την αρχική έκδοση Sportive, με Συστήματα Hill Start Assist & Hill Descent Control (4×4), φώτα ημέρας LED και προβολείς ομίχλης, μπάρες οροφής και ζάντες αλουμινίου 16’’, αισθητήρες φωτεινότητας, 6 αερόσακους, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, σύστημα πολυμέσων Media Nav Evo (με οθόνης αφής 7 ιντσών και ελληνικούς χάρτες πλοήγησης), δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων. Για όποιον θελήσει το κάτι παραπάνω, η κορυφαία έκδοση Prestige εξοπλίζεται με το Σύστημα Multi-view camera, με τέσσερις κάμερες θέασης, αλλά και με το Σύστημα Blind Spot Warning για έλεγχο του τυφλού σημείου κατά τους ελιγμούς ανάμεσα στις λωρίδες κυκλοφορίας.
Δείτε ακόμη: Ο προηγμένος κινητήρας 1.3 TCe του Renault Captur
Με τιμή από 15.980 ευρώ, το Dacia Duster 1.3 TCe 130 PS προσφέρει κορυφαίο Value for Mone και συνοδεύεται από 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 3 χρόνια οδική βοήθεια. Το 4×4 πωλείται από 17.340 ευρώ, ενώ οι τιμές για την έκδοση των 150 ίππων ξεκινούν από 16.680 ευρώ για το 4×2 και από 18.980 ευρώ για το 4×4. Εκτός του νέου Energy 1.3 TCe, η γκάμα κινητήρων του πλαισιώνεται και από τον κινητήρα diesel 1.5 Blue dCi 115hp, τόσο σε δικίνητες όσο και σε τετρακίνητες εκδόσεις.