Οι AMG έκαναν όνομα ως πισωκίνητα θηρία με έφεση στην καταστροφή των αντίστοιχων ελαστικών. Κάτι σαν γερμανικά muscle cars, δηλαδή, πριν την αλλαγή νοοτροπίας και τον εξευγενισμό των τελευταίων ετών. Η SLK 32 είναι το πλέον χαρακτηριστικό παράδειγμα.
Δείτε ακόμα: Κούκλα αλλά πανάκριβη αυτή η Mercedes E 60 AMG
Η πρώτη προσπάθεια της Mercedes στα κάμπριο με μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή, ήταν τόσο επιτυχημένη ώστε δημιούργησε ολόκληρο εμπορικό «ρεύμα», το οποίο πλείστοι όσοι κατασκευαστές ακολούθησαν. Όμως οδηγικά, το σασί και το τιμόνι (με επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια) της R170 δεν ενέπνεαν. Σε αυτό τον συνδυασμό, η AMG αποφάσισε να τοποθετήσει έναν κομπρεσοράτο V6 3.2 λίτρων απόδοσης 354 ίππων στις 6.100 σ.α.λ. και 450 Nm ροπής στις 4.400 σ.α.λ., η οποία φτάνει στους πίσω τροχούς μέσω 5τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Δημιούργησε, λοιπόν, μια Sportlich (σπορ) Leicht (ελαφριά) Kurz (κοντή) ικανή να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 5,2 δλ., φτάνοντας με καταιγιστικό ρυθμό στην ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική των 250 χλμ./ώρα.
Ένα τέτοιο αυτοκίνητο πωλείται στην Ολλανδία, σε βιολετί χρώμα και με κίτρινες δερμάτινες επενδύσεις στο σαλόνι, αντί 8.950 ευρώ! Βάσει φωτογραφιών και περιγραφής του πωλητή, η «32άρα» SLK διατηρείται σε άριστη κατάσταση, είναι μοντέλο του 2002 και οι μόνοι λόγοι για την τόσο χαμηλή τιμή, είναι η μεγάλη απαξίωση της συγκεκριμένης έκδοσης στην αγορά των μεταχειρισμένων και τα σχεδόν 400.000 χιλιόμετρα που έχει διανύσει (371.219).
Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Toyota Aygo 1.0 VVT-i 72 hp x-shift
Στα ίδια λεφτά, βρίσκουμε στην Ελλάδα ένα μοντέλο που διατηρεί με χαρακτηριστική άνεση την αξία του. Το Toyota Aygo είναι εκ των δημοφιλέστερων αυτοκινήτων πόλης, με τον αντίστοιχο αντίκτυπο στο «στρατόπεδο» των μεταχειρισμένων. Φυσικά δεν έχει καμία σχέση με την Mercedes σε χαρακτήρα και επιδόσεις, όμως η τιμή των μοντέλων διετίας βρίσκεται στα ίδια επίπεδα! Συν το ασύγκριτο οικονομικό πλεονέκτημα σε σύγκριση και κατανάλωση. Οπότε ποιο επιλέγατε;