Αυτή είναι η θεμελιώδης διαφορά της 4ης γενιάς της ιαπωνικής υβριδικής έκδοσης του Yaris, συγκριτικά με τα μοντέλα που θα διατεθούν στην Ευρώπη!
Η νέα γενιά του δημοφιλούς Toyota Yaris θα προσφέρει πλήθος τεχνολογιών, οι οποίες θα το κάνουν καλύτερο από ποτέ. Μια εξ’ αυτών είναι η χρήση της νέας πλατφόρμας GA-B, που αποτελεί την τελευταία εκδοχή της παγκόσμιας πλατφόρμας TGNA (Toyota Global New Architecture).
Δείτε ακόμα: Έρχεται το «σκληρό» Toyota Yaris TRD
Σύμφωνα με τους μηχανικούς της Toyota, το νέο αυτό πλαίσιο θα προσφέρει στο νέο Toyota Yaris μια εξαιρετική οδική συμπεριφορά και μοναδική ακαμψία, που δεν θα την έχουμε συναντήσει σε άλλο αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας. Όλα αυτά χάρη στο μειωμένο βάρος κατά 50 κιλά, την αυξημένη στρεπτική ακαμψία κατά 30% και το μειωμένο κέντρο βάρους κατά 15 χλστ., συγκριτικά πάντα με την προηγούμενη γενιά Yaris. Σε ότι αφορά τους κινητήρες τώρα, το νέο Yaris θα είναι διαθέσιμο με τρία μηχανικά σύνολα. Βασικός θα είναι ένας 1.000άρης κινητήρας (τεχνικά χαρακτηριστικά δεν έχει ανακοινώσει ακόμα η Toyota) ο οποίος θα συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο CVT, ενώ θα υπάρχει ο 3κύλινδρος κινητήρας βενζίνης 1,5 λίτρων Dynamic Force, ο οποίος θα μπορεί να συνδυαστεί είτε με χειροκίνητο, είτε με αυτόματο κιβώτιο Direct Shift-CVT. Για όσους επιθυμούν την υβριδική έκδοση του Yaris, εκεί υπάρχει ο 1.500άρης Dynamic Force, ο οποίος συνεργάζεται με το νέο υβριδικό σύστημα της εταιρείας. Και εδώ εντοπίζεται μια σημαντικότατη διαφορά μεταξύ ευρωπαϊκής κι ιαπωνικής έκδοσης, η οποία κατά την παρουσίαση του μοντέλου δεν αναφέρθηκε! Ποια είναι αυτή; Το νέο Yaris, στην Ιαπωνία θα προσφέρεται ως τετρακίνητο, στην υβριδική έκδοσή του!
Διαβάστε επίσης: Σύγκριση: Νέο Toyota Yaris vs υπάρχον Yaris
Όχι δεν πρόκειται για κάποιο λάθος, μιας και το ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης E-Four (Electric Four Wheel Drive System), θα ενσωματώνεται στο Yaris για πρώτη φορά στην καριέρα του μοντέλου. Για την ακόμα καλύτερη οδική συμπεριφορά του μοντέλου στη συγκεκριμένη έκδοση, στον πίσω άξονα θα υπάρχουν διπλά ψαλίδια δύο συνδέσμων και όχι ημιάκαμπτος άξονα, όπως στις υπόλοιπες εκδόσεις του νέου Yaris, ενώ εμπρός συναντάμε τα Γόνατα MacPherson. Μια ακόμα διαφορά που εντοπίσαμε στην ιαπωνική version του Yaris, είναι τα νέα καθίσματα Turn Tilt Seats. Τα εν λόγω καθίσματα αυξάνουν κατά πολύ την άνεση, ειδικά σε ανθρώπους με κάποια δυσκολία στην μετακίνηση, μιας και περιστρέφονται προς τα έξω, διευκολύνοντας το «μπες-βγες»!