Ο πατροπαράδοτος τρόπος μέτρησης της στάθμης και ποιότητας λαδιού, τα τελευταία χρόνια έχει εκλείψει. Το σκούπισμα μετά του βάλε-βγάλε της βέργας δε γίνεται από πολλούς νέους κατόχους αυτοκινήτων, ενώ πτωτικές τάσεις παρουσιάζει η εν γένει παρουσία της βέργας κάτω από τα καπό γενικότερα. Η BMW, ωστόσο, την επανέφερε. Και μάλιστα όχι σε ένα οποιαδήποτε μοντέλο, αλλά στην κορυφαία έκδοση της νέας 8αρας!, την M850i xDrive.
Δείτε ακόμα: 0-250 χλμ./ώρα σε 21 δλ. η νέα BMW M850i xDrive (+video)
Η αποκάλυψη ήρθε από μια αντιπροσωπεία στις Η.Π.Α. και προκάλεσε έκπληξη ακόμα και στους ίδιους τους ανθρώπους της BMW εκεί. Το ρόλο του οδηγού και της βέργας έχουν αναλάβει -ποιος άλλος;- τα ηλεκτρονικά, με τους αντίστοιχους αισθητήρες να ενημερώνουν μέσω των λυχνιών στον πίνακα οργάνων για την στάθμη του λαδιού. Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια εξήγηση για αυτό το βιομηχανικό παράδοξο, καθότι οι εκπρόσωποι της βαυαρικής φίρμας στην Αμερική δήλωσαν άγνοια για το ζήτημα!
Διαβάστε επίσης: BMW 850i vs BMW M850i xDrive: Μάχη γενεών
Αν θέλουμε να δώσουμε μια δική μας ερμηνεία, θα τη χωρίσουμε σε δυο ενδεχόμενα: το πρώτο αφορά την δικλείδα ασφαλείας σε περίπτωση που εμφανίσουν δυσλειτουργία οι αισθητήρες. Ο οδηγός μπορεί να ελέγξει με τον παραδοσιακό τρόπο τη στάθμη του λαδιού, ενώ για το χρώμα οι εταιρίες δεν έχουν βρει ακόμα αντικαταστάτη για το ανθρώπινο μάτι. Ο άλλος ίσως είναι ο ρομαντισμός και η νοερή ταύτιση με την αξέχαστη 850i. Όπως και να ‘χει, παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον το γεγονός πως ένα χαρακτηριστικό που δεν υπάρχει ούτε στην 116d, συναντάται σε ένα υπερπολυτελές κουπέ 530 ίππων και τιμή στην Ελλάδα 175.450 ευρώ.