Νέο κύκλο συνομιλιών θα έχουν Toyota και Suzuki που θα περιλαμβάνει και την Denso, με απώτερο σκοπό τη συνεργασία για την κατασκευή νέου προσιτού μοντέλου για αναδυόμενες αγορές. Εκτός αυτού όμως, το ρεπορτάζ λέει πως οι δύο ιαπωνικές μάρκες έχουν σκοπό να συνεργαστούν και στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών αλλά και στην… ανταλλαγή μοντέλων.
Δείτε ακόμη: Μύθος ή αλήθεια η επιστροφή της Lancia Delta;
Η Suzuki είναι από τις εταιρείες που έχει μπει για τα καλά στην ινδική αγορά και στην Toyota θεωρούν πως σε μία μεγάλη αγορά όπως αυτή (πέμπτη σε μέγεθος παγκοσμίως), χρειάζονται μία συνεργασία για να καταφέρουν να αποκτήσουν και αυτοί ένα σεβαστό μερίδιο, ενώ θα μπορούσαν με υπάρχοντα μοντέλα να πετύχουν το στόχο τους με λιγότερο κόστος και σίγουρα ταχύτερα. Όπως φαίνεται λοιπόν η Toyota θα πουλά Baleno και Vitara με το σήμα της στην αγορά της Ινδίας, τη στιγμή που η Suzuki θα έχει τις δικές της… Corolla!
Φυσικά οι συζητήσεις δεν περιορίζονται μόνο για την αγορά της Ινδίας αλλά και για αυτή της Αφρικής αλλά και άλλων αναπτυσσόμενων αγορών, με τα μοντέλα για αυτές να κατασκευάζονται στην Ινδία και να εξάγονται, προκειμένου όπως είπε ο κύριος Toyoda «να ενισχυθεί η αυτοκινητοβιομηχανία της Ινδίας». Ενδεικτικό είναι πως σύμφωνα με τα όσα αναφέρει ο διεθνής τύπος, η Toyota θα παράγει 10.000 αυτοκίνητα για την Suzuki ετησίως και η Suzuki 50.000 αυτοκίνητα για την Toyota επίσης σε ετήσια βάση. Οι δύο εταιρείες θα συζητήσουν και την δημιουργία από κοινού, ενός νέου μικρού κινητήρα με εξαιρετικά υψηλή θερμική απόδοση, ο οποίος θα μπορούσε να τοποθετηθεί σε πολλά μικρά μοντέλα τους, ενώ έχουν σκοπό ως το 2020 να παρουσιάσουν και ηλεκτρικό αυτοκίνητο για την αγορά της Ινδίας.
Διαβάστε επίσης: Το πιο μοντέρνο εργοστάσιο αυτοκινήτων στον κόσμο (+video)
Για την ιστορία να πούμε πως η Suzuki, μέσω της Maruti Suzuki India είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής της χώρας και το περασμένο έτος πούλησε 1.600.000 αυτοκίνητα. Επομένως τα 50.000 αυτοκίνητα που θα φτιάχνει για την Toyota είναι… τίποτα για αυτή!