Η Skoda αποκάλυψε το ριζικά βελτιωμένο μεγάλο μοντέλο της Superb, το οποίο διαθέτει πολλές αλλαγές, ενώ εμπλουτίζεται η γκάμα του με το Superb iV, το πρώτο μοντέλο της Skoda με plug-in υβριδική τεχνολογία.
Δείτε ακόμη: Skoda CITIGOe iV: To πρώτο ηλεκτρικό της Skoda!
Το Superb iV διαθέτει έναν 1.4 TSI κινητήρα βενζίνης ισχύος 156 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 115 ίππων, συνδυασμένης απόδοσης 218 ίππων (160 kW) και 400 Nm ροπής. Η αυτονομία με αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια φτάνει μέχρι και τα 55 χιλιόμετρα σε κύκλο WLTP και η συνολική αυτονομία ανέρχεται σε 850 χιλιόμετρα. Η μπαταρία των 37 Ah έχει αποδιδόμενη ενέργεια 13 kWh και οι εκπομπές CO2 είναι κάτω από τα 40 γρ./χλμ.
Η μπαταρία ιόντων λιθίου που βρίσκεται στο δάπεδο και μπροστά από τον πίσω άξονα μπορεί να φορτιστεί πλήρως χρησιμοποιώντας μια στάνταρ πρίζα ή μέσα σε 3 ώρες και 30 λεπτά σε ένα wall-box ισχύος 3,6 kW. Η υποδοχή φόρτισης του αυτοκινήτου βρίσκεται στην εμπρός μάσκα. Το Skoda Superb iV έχει την δυνατότητα να φορτίζει ή να διατηρεί τα επίπεδα της μπαταρίας κατά την οδήγηση με χρήση του κινητήρα βενζίνης και της ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να καλύψει τα τελευταία χιλιόμετρα μιας μεγάλης διαδρομής, π.χ. μέσα σε μια πόλη, χωρίς να εκπέμπει καθόλου ρύπους.
Δείτε ακόμη: Αυτές είναι οι τιμές του νέου Skoda Scala
Το σύστημα Driving Mode Select προσφέρει τρία προφίλ οδήγησης: τo Sport για μέγιστη απόδοση, το E-mode για αποκλειστικά ηλεκτρική κίνηση και το Hybrid για συνδυασμένη λειτουργία. Χάρη στο σύστημα παραγωγής ήχου E-noise οι πεζοί και οι ποδηλάτες, για παράδειγμα, θα μπορούν να αντιλαμβάνονται το Skoda Superb iV κάθε φορά που αυτό κινείται εντελώς αθόρυβα και αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια.
Εξωτερικά το υβριδικό μοντέλο ξεχωρίζει από τα λογότυπα iV στο πίσω μέρος και τον ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα και μάσκα. Αλλαγές έχουν γίνει και στο εσωτερικό, ενώ ο χώρος αποσκευών του Skoda Superb iV σεντάν είναι 485 λίτρα και του Combi είναι 510 λίτρα.
Το plug-in υβριδικό Superb θα είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις εξοπλισμού Ambition και Style καθώς και στις Superb Sportline και Superb L&K. Η παραγωγή θα ξεκινήσει το Φθινόπωρο ενώ το λανσάρισμα του μοντέλου είναι προγραμματισμένο για τις αρχές του 2020, όταν αναμένεται και στην Ελλάδα.
Φυσικά αλλαγές έχουν γίνει και στα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας του Superb. Για πρώτη φορά μοντέλο παραγωγής της Skoda διαθέτει φουλ LED Matrix προβολείς. O δυναμικός και κομψός σχεδιασμός αναβαθμίστηκε με μια επανασχεδιασμένη μάσκα και ένα χρωμιωμένο στοιχείο μεταξύ των πίσω φώτων LED. Tο μήκος του Superb αυξήθηκε κατά 8 χιλιοστά στα 4,869 μέτρα (στο Combi κατά 6 χιλιοστά στα 4,862 μέτρα). Το μεταξόνιο, το πλάτος και το ύψος έχουν παραμείνει τα ίδια.
Δείτε ακόμη: Απίστευτο Skoda Citigo 2.0 TDI 360 PS 4MΟΤΙΟΝ (+video)
Στο εσωτερικό οι χρωμιωμένες λεπτομέρειες, οι νέες επενδύσεις των καθισμάτων και οι ραφές που δημιουργούν αντίθεση δημιουργούν μια φρέσκια εικόνα. Επίσης, κυριαρχεί η νέα μεγάλη οθόνη των 9,2 ιντσών του συστήματος πολυμέσων (8,0 ιντσών η βασική). Οι χώροι του είναι εξαιρετικοί, τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τις αποσκευές (625 λτ. ή 660 λτ. στο Combi).
Ταυτόχρονα παρουσιάζονται για πρώτη φορά πολλά νέα συστήματα υποβοήθησης, όπως το Προγνωστικό Σύστημα Διατήρησης Ταχύτητας (Predictive Cruise Control). Πέρα από το plug-in υβριδικό σύστημα υπάρχουν διαθέσιμοι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, με απόδοση από 120 έως 272 ίππους. Πρόκειται για τους πετρελαίου 1.6 TDI 120 PS, 2.0 TDI 150 PS, 2.0 TDI 190 PS και τους βενζίνης 1.4 TSI 150 PS, 2.0 TSI 190 PS και 2.0 TSI 272 PS.