Το πλήρως ηλεκτρικό μεγάλο SUV μοντέλο της Audi, το e-tron, παρουσιάστηκε στη νέα entry level έκδοση 50 quattro με πιο χαμηλές επιδόσεις και αυτονομία συγκριτικά με το 55 quattro.
Δείτε ακόμη: Νέο crossover Audi A1 citycarver
Την κίνησή του αναλαμβάνουν δύο ηλεκτρικά μοτέρ συνδυαστικής ισχύος 313 ίππων και 540 Nm ροπής (έναντι 406 PS και 664 Nm το 55 quattro), τα οποία προσφέρουν επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,0 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 190 χλμ./ώρα (5,7 δλ. και 200 χλμ./ώρα το 55 quattro). Για μεγαλύτερη οικονομία σε κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, μόνο ο πίσω ηλεκτροκινητήρας είναι ενεργός στις περισσότερες συνθήκες οδήγησης και ο εμπρός ενεργοποιείται μόνο όταν χρειάζεται.
Δείτε ακόμη: Η εντυπωσιακή παραγωγή του Audi e-tron (+video)
Η μπαταρία του Audi e-tron 50 quattro αποτελείται από 324 πρισματικές κυψέλες σε 27 συστοιχίες. Αυτές αποθηκεύουν ενέργεια έως 71 kWh, προσφέροντας αυτονομία μέχρι 300 χλμ. (έως 411 χλμ. το 55 quattro), σύμφωνα με τη μέτρηση WLTP. To e-tron 50 quattro μπορεί να φορτίσει σε σταθμούς ταχείας φόρτισης έως 120 kW, που σημαίνει ότι μπορεί να φορτίσει έως το 80% σε σχεδόν μισή ώρα. Εναλλακτικά η μπαταρία μπορεί να τροφοδοτηθεί με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) μέσω οικιακού wallbox. Για τη φόρτιση στο σπίτι, το ηλεκτρικό SUV της Audi είναι εξοπλισμένο με το κόμπακτ σύστημα φόρτισης και υποστηρίζει δυνατότητα φόρτισης μέχρι 2,3 kW σε οικιακή πρίζα 230 volt και έως 11 kW όταν συνδέεται σε σημείο βιομηχανικής φόρτισης 400 volt.
Δείτε ακόμη: Νέο τύπου κουπέ Audi Q3 Sportback
Η παραγωγή του e-tron 50 quattro θα γίνει εντός του 2019 και το λανσάρισμά του θα ξεκινήσει το 2020 σε χαμηλότερες τιμές από το 55 quattro. Ενδεικτικά το πιο ισχυρό μοντέλο κοστίζει στη χώρα μας από 84.300 ευρώ.