Μετά την παρουσίαση των νέων κινητήρων Euro 6.2 της Peugeot, σειρά παίρνουν οι υβριδικές εκδόσεις των μοντέλων της-προεξάρχοντος φυσικά του best seller 3008, με τα ολοκαίνουργια 508 και 508 SW να ακολουθούν.
Σε πρώτο πλάνο έρχεται ο νέος 1.6 PureTech σε απόδοση 180 και 225 ίππων, με τις εκδόσεις να χωρίζονται σε HYBRID και HYBRID4. Το νέο 508 και η στέισον βάγκον εκδοχή του θα διατίθενται με την πρώτη εκδοχή, στην οποία ο 1.600αρης υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας των 180 ίππων συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 110 ίππων. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 225 ίππους, οι οποίοι καταλήγουν στους εμπρός τροχούς μέσω του επίσης νέου 8ταχυτου αυτόματου κιβωτίου e-EAT8. Η συστοιχία των μπαταριών ιόντων-λιθίου προσφέρεται σε χωρητικότητα 11,8 και 13,2 kWh, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να κινηθεί αποκλειστικά με την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα για απόσταση μέχρι 60 χιλιομέτρων, σύμφωνα με τον νέο κύκλο μετρήσεων WLTP.
Δείτε ακόμα: Peugeot e-Legend: Το νέο 504 Coupe (+video)
Για το λαοφιλές 3008 τώρα, τα νέα είναι ακόμα πιο ενθουσιώδη. Το υπερ-επιτυχημένο γαλλικό crossover διατίθεται με την τετρακίνητη μορφή του υβριδικού συνόλου, στην οποία δυο ηλεκτροκινητήρες (ένας μπροστά και ένας στον πίσω άξονα) ισχύος 110 ίππων αναλαμβάνουν να κάνουν το μεσαίο Peugeot τετρακίνητο. Το 3008 HYBRID4 φέρει τον ισχυρότερο 1.6 PureTech κάτω από το καπό, με ελαφρώς μειωμένη ισχύ στα 200 άλογα (από 225). Σε συνδυασμό με τα 110 του ηλεκτροκινητήρα η συνολική δύναμη ανέρχεται στα 300 άλογα, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 της τάξης των 6,5 δλ. και καθιστώντας το υβριδικό 3008 μια σοβαρή -μα πρωτίστως, οικολογική- εναλλακτική στα hot hatches. Για τον λόγο αυτό θα είναι διαθέσιμο μόνο με το πακέτο εξοπλισμού GT. Το 3008 HYBRID4 διαθέτει την μεγαλύτερη μπαταρία των 13,2 kWh και, όπως είπαμε, μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με το ρεύμα για 60 χιλιόμετρα (ανάλογα και το στυλ οδήγησης).
Διαβάστε επίσης: Διαθέσιμα τα Peugeot με το νέο 1.500άρη ντίζελ
Η πλήρης φόρτιση διαρκεί 2 ώρες και υπάρχουν 2 προγράμματα για την ενίσχυση της αυτονομίας: το i-Booster πρόκειται για το σύστημα ανάκτησης ενέργειας της Peugeot, το οποίο αποθηκεύει ενέργεια κατά το φρενάρισμα και το άφημα του γκαζιού. Το e-SAVE επιτρέπει στον οδηγό να διατηρεί απόθεμα στις μπαταρίες, συνεργαζόμενο με το σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου βάσει της προγραμματισμένης διαδρομής και σε συνάρτηση με την κυκλοφοριακή συμφόρηση που ενδέχεται να συναντήσει, την χρήση των βοηθητικών συστημάτων (κλιματισμού, ηχοσυστήματος κλπ) και άλλων παραμέτρων. Όλες οι λειτουργίες τυγχάνουν της πλήρης εποπτείας του οδηγού από την αναβαθμισμένη έκδοση του ψηφιακού συστήματος πολυμέσων i-Cockpit.
Tα 3 νέα μοντέλα αναμένονται το φθινόπωρο του 2019.