Μπορεί τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να αποτελούν εν πολλοίς το μέλλον, όμως οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν παραμελούν τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ούτε και την δυνατότητά τους να καταναλώνουν CNG, εξ ου και η VW παρουσιάζει τα αναβαθμισμένα Polo και Golf TGI.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή VW Polo 1.0 TGI 90 PS
Έπειτα από την παρουσίαση των SEAT Leon και Arona TGI, αλλά και της Skoda Octavia G-TEC, ήρθε η ώρα για τα γερμανικά «αδέρφια» τους να αναβαθμιστούν. To Polo TGI αποκτά τρίτη δεξαμενή CNG, ανεβάζοντας την συνολική χωρητικότητα στα 13,8 κιλά και αυξάνοντας την αυτονομία κίνησης με φυσικό αέριο στα 368 χιλιόμετρα. Στο Golf TGI οι αλλαγές είναι σαφώς περισσότερες, καθώς περιλαμβάνουν την αντικατάσταση του 1.4 TSI των 110 ίππων με τον 1.5 TSI που λειτουργεί στον κύκλο Miller και αποδίδει 130 ίππους. Και εδώ υπάρχει αύξηση στην χωρητικότητα με την προσθήκη επιπλέον δεξαμενής, ανεβάζοντας την ποσότητα διαθέσιμου CNG στα 17,3 κιλά και την ανώτερη χιλιομετρική απόσταση με την καύση αποκλειστικά αυτού στα 422 χιλιόμετρα. Προκειμένου να χωρέσει η τρίτη δεξαμενή και στα δυο VW έχει μειωθεί η χωρητικότητα του ντεπόζιτου της βενζίνης.
Διαβάστε επίσης: Με 14 ευρώ διανύσαμε 433 χλμ. με 4 αυτοκίνητα!
Η VW ανακοινώνει πως το νέο Golf TGI καταναλώνει 3,5 με 3,6 κιλά CNG στα 100 χλμ, μειώνοντας το κόστος χρήσης κατά 20% σε σχέση με έναν ντιζελοκινητήρα αντίστοιχων προδιαγραφών και 40% σε σχέση με έναν βενζινοκινητήρα (πάντα στην Γερμανία, με τους υπολογισμούς να γίνονται βάσει των εκεί τιμών στα καύσιμα). Επίσης οι εκπομπές CO2 είναι κατά 25% χαμηλότερες όταν το αυτοκίνητο κινείται με CNG, ενώ κατά πολύ μειωμένες παρουσιάζονται επίσης οι εκπομπές μονοξειδίου του άνθρακα και οξειδίου του αζώτου.