Λίγες μέρες μετά την παρουσίαση του ανανεωμένου Civic, η Honda παρουσιάζει την έκδοση που αναβιώνει το Type S.
Όπως εκείνο, έτσι και το Civic Sport Line δανείζεται στοιχεία και αύρα από το Type R, σε οικονομική συσκευασία. Οι προφυλακτήρες είναι ταυτόσημοι με αυτού του mega hatch, όπως και οι πλαϊνές ποδιές. Τα φουσκώματα στα φτερά, το έντονο splitter εμπρός, η θεόρατη «φτερούγα» πίσω, η χαρακτηριστική κεντρικά τοποθετημένη εξάτμιση με τις τρεις απολήξεις και οι 19άρες ζάντες απουσιάζουν, όμως η παραπομπή στο Type R κρίνεται καθόλα επιτυχημένη. Εδώ οι τροχοί είναι διάστασης 17 ιντσών και στο χείλος της πόρτας του πορτμπαγκάζ, συναντάμε ένα διακριτικό spoiler.
Δείτε ακόμα: Honda Civic «τσαμπουκαλεύεται» σε Hummer (+video)
Στο εσωτερικό δεσπόζει ο νέος λεβιές του 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, οι νέες επενδύσεις στα καθίσματα και οι κόκκινες ραφές τόσο σε αυτά, όσο και το τιμόνι αλλά και το εσωτερικό των θυρών. Όπως όλα τα Civic, το Sport Line διαθέτει πλήρες πακέτο συστημάτων ασφαλείας Honda Sensing, με αυτόματο φρενάρισμα, ενεργό cruise control, διατήρηση και προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, μαζί με αναγνώριση σήμανσης. Το σύστημα πολυμέσων Honda Connect δεν θα μπορούσε να λείπει, με λειτουργίες Apple CarPlay και Android Auto.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Honda Civic 1.0 VTEC Turbo 126 PS
Κάτω από το καπό συναντάμε αποκλειστικά τον 1.000άρη VTEC Turbo των 126 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και 200 Nm ροπής στις 2.250 σ.α.λ., συνδυαζόμενο είτε με το 6άρι χειροκίνητο είτε με το κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης CVT.