Η Honda Performance Development εξέλιξε την αγωνιστική έκδοση του Civic Type R, κατάλληλη για ημιεπαγγελματικά πρωταθλήματα και διοργανώσεις Time Attack.
Το Civic Type R TC τοποθετείται ανάμεσα στο Si TCA -που χρησιμοποιείται περισσότερο σε πρωταθλήματα ενιαίου- και το κορυφαίο TCR, που συμμετέχει στις διοργανώσεις Τουρισμού. Εμφανισιακά, πιστοποιεί το πόσο ακραίο είναι το «Τάπερ» παραγωγής καθώς λίγες και εστιασμένες αλλαγές παρατηρούνται στο αμάξωμα. Η εμφανέστερη φυσικά είναι η τεράστια αεροτομή στο πίσω μέρος, με τις νέες 19άρες ζάντες, τη μάσκα με το κόκκινο λουρί (για την ρυμούλκηση του αυτοκινήτου, σε περίπτωση βλάβης ή κολλήματος σε αμμοπαγίδα), τους αεραγωγούς στη θέση των προβολέων ομίχλης και το καπό της J’s Racing να συνθέτουν το οπτικό παζλ.
Δείτε ακόμα: Honda Civic Type R από τη Mugen βγάζει μάτια!
Όπως είναι αναμενόμενο, στα μηχανικά μέρη οι μετατροπές είναι περισσότερες. Ο 2λιτρος VTEC Turbo δεν εμφανίζει πολλές αλλαγές, πέρα από την απελευθέρωση της αναπνοής (νέες πολλαπλές εισαγωγής/εξαγωγής) και τον νέο εγκέφαλο, που δίνει την δυνατότητα ρύθμισης της απόδοσης μεταξύ 270 και 330 ίππων, αναλόγως αγώνα, πίστας και διοργάνωσης. Η ανάρτηση δεν θα μπορούσε παρά να είναι πλήρως ρυθμιζόμενη, το διαφορικό μπλοκέ, τα φρένα και τα ψυγεία μεγαλύτερα, ενώ το κιβώτιο είναι μεν το εργοστασιακό, αλλά με ενισχυμένα τα γρανάζια της 3ης και 4ης – όλα προέλευσης Honda Performance Development. Επίσης, το ντεπόζιτο της βενζίνης είναι προδιαγραφών FIA και πυρίμαχο, χωρητικότητας 60 λίτρων.
Στο εσωτερικό δεσπόζει το μπάκετ της OMP και οι ζώνες ασφαλείας 6 σημείων που το συνοδεύουν, ενώ ο κλωβός ασφαλείας φροντίζει τόσο για την ακεραιότητα του οδηγού σε περίπτωση αναποδιάς, όσο και για την ενίσχυση της ακαμψίας του πλαισίου.
Διαβάστε επίσης: Νέο 1.000άρι Honda Civic Sport Line
Το ιαπωνικό «όπλο» κοστολογείται στις 89.900 δολάρια (80.516 ευρώ) και διατίθεται αποκλειστικά από το αγωνιστικό τμήμα της Honda.