H Hyundai αποκάλυψε το εντελώς νέο, 3ης γενιάς Hyundai i10, το οποίο θα κάνει πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, ενώ παρουσιάζεται πλήρως αναβαθμισμένο από άκρη σε άκρη σε σχέση με το προγενέστερο μοντέλο.
Δείτε ακόμη: Νέο Hyundai Kona Hybrid χωρίς τέλη κυκλοφορίας (+video)
Εξωτερικά, το νέο Hyundai i10 παρουσιάζει ελκυστικό σχεδιασμό, συνδυάζοντας πολλές καμπύλες με κοφτερές γραμμές. Το δυναμικό εμπρός άκρο συνθέτουν τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα, η μεγάλη κυματοειδής μάσκα με τα στρογγυλά φώτα LED ημέρας και οι αεραγωγοί τα πλαϊνά και χαμηλά. Τα έντονα νεύρα στο καπό και στα πλαϊνά ενισχύουν τη δυναμική του εικόνα, μαζί με το τοξοειδές σχήμα της οροφής. Ξεχωριστό στοιχείο αποτελεί το γράμμα «X» που σχηματίζεται στις πίσω κολόνες, καθώς και το λογότυπο «i10». Το πίσω άκρο έχει πολλές οριζόντιες γραμμές, έτσι ώστε να τονίζεται το πλάτος του αυτοκινήτου.
Όσον αφορά τις διαστάσεις του, το νέο i10 είναι λίγο πιο μακρύ, πλατύ και χαμηλό και έχει μήκος 3.670 χλστ. (+5 χλστ.), πλάτος 1.680 χλστ. (+20 χλστ.), ύψος 1.480 χλστ. (-20 χλστ.) και μεταξόνιο 2.425 χλστ. (+40 χλστ.).
Εντελώς νέο και πιο σύγχρονο από ποτέ είναι και το εσωτερικό του νέου Hyundai i10. Εδώ ξεχωρίζουν οι επενδύσεις σε σχήμα 3D κυψελών που υπάρχουν στο ταμπλό και στις πόρτες, καθώς και η ψηλά τοποθετημένη οθόνη του συστήματος πολυμέσων, η οποία ενώνεται με τον πίνακα οργάνων. Από πλευράς χώρων, το νέο i10 θα είναι διαθέσιμο ως 4θέσιο ή 5θέσιο, ενώ χάρη στο μακρύτερο μεταξόνιο έχει μεγαλώσει ο χώρος για τα πόδια των επιβατών και το πορτ μπαγκάζ είναι σχεδόν ίδιο με πριν (252 λτ.).
Δείτε ακόμη: Πιο σκληροπυρηνικό Hyundai i30 N Project C
Στον εξοπλισμό του θα υπάρχουν όλα τα σύγχρονα συστήματα συνδεσιμότητας αλλά και υποβοήθησης του οδηγού, όπως είναι το σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης με άλλα οχήματα ή πεζούς, το σύστημα αυτόματης λειτουργίας των μεγάλων φώτων και το σύστημα ειδοποίησης ακούσιας αλλαγής κατεύθυνσης.
Από το λανσάρισμά του, το νέο Hyundai i10 θα είναι διαθέσιμο με τους δύο γνωστούς κινητήρες βενζίνης, τον 3κύλινδρο 1.0 λτ. MPi με 67 ίππους και 96 Nm ροπής και τον 4κύλινδρο 1.2 λτ. MPi με 84 ίππους και 118 Nm ροπής. Αμφότερα τα μηχανικά σύνολα θα συνδυάζονται με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή αυτοματοποιημένο (AMT) 5 σχέσεων. Επίσης, το σύστημα Idle Stop and Go (ISG) είναι στάνταρ και σε συνδυασμό με το χαμηλότερο αεροδυναμικό συντελεστή (0,31 από 0,32) έχει μειωθεί η κατανάλωση και οι εκπομπές CO2. Επιπλέον, με τον 1.0 MPi θα υπάρχει και η έκδοση ECO Pack με μακρύτερη τελική σχέση μετάδοσης, τέσσερις θέσεις και 14 ιντσών ζάντες. Στο i10 1.0 MPi οι εκπομπές CO2 θα κυμαίνονται μεταξύ 112-121 γρ./χλμ. και στο 1.2 MPi θα είναι από 121-126 γρ./χλμ.
Δείτε ακόμη: Θα αγοράζατε νέο Hyundai Accent με 10.000 ευρώ;