Η SEAT το 2015 έκλεισε με κέρδη μετά φόρων 6 εκατομμύρια ευρώ, σε σύγκριση με ζημιές 66 εκατομμυρίων ευρώ το 2014, ενώ ήταν το πρώτο θετικό αποτέλεσμα από το 2008. Τα έσοδα έφτασαν τα 8,3 δισεκατομμύρια ευρώ, 11% περισσότερα σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Η αύξηση των πωλήσεων για τρίτη συνεχόμενη χρόνια, ξεπερνώντας το φράγμα των 400.000 οχημάτων μέσα σε ένα χρόνο, ήταν το αποτέλεσμα της βελτίωσης των αγορών του Ευρωπαϊκού νότου, όπως της Ισπανίας και της Ιταλίας, η πέμπτη συνεχόμενη χρονιά ανάπτυξης στη κύρια αγορά της SEAT, τη Γερμανία καθώς και η επιτυχία της μάρκας στη αγορά του Μεξικού.
Η αύξηση των πωλήσεων του Leon και του Ibiza, με συνολικές πωλήσεις 160.900 οχήματα (+4,4%) και 153.600 οχήματα (+2,4%) αντίστοιχα, η σημαντική αύξηση των πωλήσεων του Alhambra (+17,2%) και η επιτυχία του Audi Q3 που παράγεται στο Martorell, συνέβαλαν επωφελώς στην αύξηση του όγκου παραγωγής και ακολούθως των εσόδων της SEATγια έκτη συνεχόμενη χρονιά.
Το 2015 η SEAT διέθεσε 586 εκατομμύρια ευρώ για επενδύσεις R&D, 28% περισσότερα σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Τα τελευταία πέντε χρόνια η επένδυση της SEATσυνολικά στον τομέα αυτό ανήλθε σε περίπου 2,7 δις ευρώ.
Η αύξηση των πωλήσεων και του όγκου παραγωγής επέτρεψε τη δημιουργία 350 νέων θέσεων εργασίας σε ολόκληρο τον Όμιλο SEAT, συμπεριλαμβανομένων των 100 μηχανικών στο Τεχνικό Κέντρο. Συνολικά, η εταιρεία διέθεσε 14 εκατομμύρια ευρώ σε προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης για τους υπαλλήλους της το 2015.
Η SEAT αναμένει να συνεχίσει την ανάπτυξη της και το 2016. Το highlight για τη φετινή χρονιά αποτελεί το λανσάρισμα του νέου Ateca, του πρώτου SUV της μάρκας, το οποίο θα είναι εμπορικά διαθέσιμο μετά το καλοκαίρι.