Τέλος εποχής για δυο από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της Opel, με τα σημεία των καιρών να σηματοδοτούν τις εξελίξεις.
Το άλλοτε λαοφιλές Zafira (συνοδευόμενο τα τελευταία χρόνια από την ονομασία Tourer) και το μοντέλο που προσέδωσε σπορ χαρακτήρα στο best seller Astra, το GTC, μπήκαν στο «χρονοντούλαπο» της Ιστορίας. Αιτία δεν είναι άλλη από τις χαμηλές πωλήσεις, με το πολυμορφικό μοντέλο να πλήττεται από την γενικότερη πτώση στην κατηγορία των MPVs, ενώ το 3θυρο Astra είδε -όπως και όλα τα μικρομεσαία αυτοκίνητα- το αγοραστικό κοινό να «γυρνάει την πλάτη» σε οτιδήποτε δεν έχει 5 πόρτες.
Δείτε επίσης: Νέο Opel Corsa GSi με «αύρα» από OPC
Και στις δυο περιπτώσεις η ραγδαία άνοδος των SUVs και crossovers έπαιξαν κομβικό ρόλο στην συμπίεση των πωλήσεων. Χαρακτηριστικό είναι πως το Zafira έχει ήδη αντικατασταθεί από το Grandland X, ενώ ο όμιλος PSA ετοιμάζει ένα μεγαλύτερο SUV προκειμένου να διατεθεί ως 7θεσιο. Το Astra GTC, από την άλλη, δεν πρόκειται να γνωρίσει αντικαταστάτη, ολοκληρώνοντας την εμπορική του πορεία με 40.000 μονάδες σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.
Διαβάστε ακόμα: H μεγάλη βοήθεια του ομίλου PSA στην Opel
Αλλαγές έρχονται και στα γρήγορα Opel, με το Opel Performance Center (τα OPC, κοινώς) να ανακοινώνει πως τα επόμενα Astra και Corsa OPC θα είναι υβριδικά, ενώ σε πλήρως ηλεκτρική μορφή θα διατίθεται το επόμενο Opel Corsa, με την ονομασία eCorsa. H 6η γενιά του γερμανικού σουπερμίνι αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο επόμενο έτος, με την ηλεκτρική εκδοχή να ακολουθεί ένα χρόνο αργότερα. Όλες οι εκδόσεις του επόμενου Corsa θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της PSA, στην Σαραγόσα της Ισπανίας.