Όπως είναι λογικό, όταν μία εταιρεία καταλήγει να είναι μέλος ενός ομίλου, τότε σίγουρα το κόστος εξέλιξης των αυτοκινήτων της μειώνεται δραματικά. Κάτι που είναι παραπάνω από λογικό, αφού ο όμιλος δαπανά πόρους για πολλές μάρκες ταυτόχρονα και όχι μόνο για μία και φυσικά για πολλαπλάσια μοντέλα.
Δείτε ακόμη: Οι πρώτοι σκόρερ του αυτοκινητικού Μουντιάλ!
Τα οφέλη αυτά διαπιστώνει στην πράξη και η Opel η οποία σύμφωνα με τα όσα είπε ο πρόεδρός της Michael Lochseller, το κόστος της εξέλιξης για κάθε μοντέλο της ξεχωριστά θα μειωθεί στο μισό. Αυτό θα γίνει με την κοινή χρήση κινητήρων, ηλεκτρονικών και πλατφορμών, με τα μοντέλα των Peugeot-Citroen-DS.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του ομίλου, η εξέλιξη και η κατασκευή μίας πλατφόρμας για ένα νέο αυτοκίνητο απορροφά το 60% του συνολικού κόστος εξέλιξης και το γεγονός πως οι πλατφόρμες του ομίλου PSA είναι έτσι κατασκευασμένες ώστε να διαμορφώνονται αναλόγως αναγκών, προσδίδει μεγάλο όφελος.
Διαβάστε επίσης: Video: Αυτόνομη οδήγηση Mercedes E-Class στην Ελλάδα
Θυμίζουμε, πως ο γαλλικός όμιλος PSA εξαγόρασε πέρυσι την Opel και φυσικά τη Βρετανίδα αδελφή της Vauxhall, από την GM έναντι του ποσού των 2.6 δισεκατομμυρίων δολαρίων (2.2 δισεκατομμύρια ευρώ).