Η βενζίνη κερδίζει έδαφος σε σύγκριση με το ντίζελ και η Skoda δεν θα μπορούσε να μην προσαρμοστεί. Ιδιαίτερα όταν οι αγοραστές ζητάνε ισχυρότερους βενζινοκινητήρες και πιο σπορ χαρακτηριστικά από τα Karoq και Kodiaq.
Η λύση σε αυτή την απαίτηση ακούει στο όνομα «2λιτρος TSI». Ο τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος των 2 λίτρων, παίρνει θέση κάτω από τα καπό των τσεχικών best seller στην έκδοση με τους 190 ίππους, συνδυαζόμενο αποκλειστικά με το 7αρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και σύστημα τετρακίνησης. Στο ελαφρύτερο Karoq οι επιδόσεις που προσφέρει είναι επιπέδου βενζινοκίνητης Octavia RS, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται σε μόλις 7 δλ. (6,8 η Octavia). Για την ντίζελ που έρχεται Ελλάδα ούτε λόγος, καθώς μένει πάνω από 1 δλ. πίσω στην ίδια μέτρηση (8,1 δλ.). Μεγάλο ρόλο σε αυτό παίζουν και τα 320 Nm μεταξύ 1.400 και 4.000 σ.α.λ., τα οποία αξιοποιούνται στο έπακρο από την κλιμάκωση και την ταχύτητα αλλαγών του DSG. H κατανάλωση βάσει WLTP κυμαίνεται από 8,5 έως 8,8 λίτρα/100 χλμ., ενώ οι εκπομπές ρύπων ανέρχονται σε 158 γρ. CO2/χλμ.
Δείτε ακόμα: Η Skoda έλυσε ένα αιώνιο πρόβλημα των οδηγών
Για το μεγαλύτερο Kodiaq, τα 190 άλογα του 2λιτρου TSI είναι το καλύτερο υποκατάστατο για τους 240 ίππους και τα 500 Nm του 2λιτρου TDI, που δίνει κίνηση στο κορυφαίο RS. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 7,7 δλ. (6,9 δλ. το Kodiaq RS), με την κατανάλωση να βρίσκεται στα 8,9-9,4 λίτρα/100 χλμ. και τις εκπομπές ρύπων στα 162 γρ. CO2/χλμ.
Διαβάστε επίσης: Μέσα στο 2019 η νέα Skoda Octavia
Ο συνδυασμός κινητήρας-κιβωτίου-τετρακίνησης προσφέρεται με όλες τις εκδόσεις Kodiaq, που σημαίνει ότι οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ της σπορ Sportline, της περιπετειώδους Scout, της πολυτελούς Laurin & Klement και της κλασικής SE. Το μικρότερο Karoq είναι διαθέσιμο μόνο με το πακέτο Sportline, υπογραμμίζοντας τον νεανικό και σπορτίβ χαρακτήρα του crossover της Skoda.