Η νέα Mercedes G-Class η οποία παρουσιάστηκε τον Ιανουάριο μόνο με κινητήρα βενζίνης στην έκδοση G 500 αποκτά και ντίζελ έκδοση, την G 350 d, η οποία θα είναι διαθέσιμη για παραγγελίες τον Ιανουάριο του 2019, ενώ οι πρώτες παραδόσεις θα ξεκινήσουν την άνοιξη του ίδιου έτους.
Δείτε ακόμη: H νέα Mercedes-AMG A 45 δεν ισιώνει! (+video)
Την κίνηση της G 350 d αναλαμβάνει το νέο 6κύλινδρο σε σειρά μηχανικό σύνολο των 2.925 κ.εκ. απόδοσης 286 ίππων στις 3.400-4.600 σ.α.λ. και με την πολύ πλούσια ροπή των 600 Nm μεταξύ 1.200-3.200 σ.α.λ. Ο εν λόγω κινητήρας συνδυάζεται με το 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC και προσφέρει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,4 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 199 χλμ./ώρα, μεικτή κατανάλωση 9,6 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 252 γρ./χλμ. Μεγάλη έμφαση έχει δοθεί και στην ποιότητα λειτουργίας του πετρελαιοκινητήρα, έτσι ώστε να παράγει λίγο θόρυβο και να ενισχύει την άνεση των επιβατών στα ταξίδια.
Σε κανονικές συνθήκες οδήγησης το 9G-TRONIC στέλνει το 40% της ροπής στον εμπρός άξονα και το υπόλοιπο 60% στον πίσω. Έτσι η μόνιμη τετρακίνηση εξασφαλίζει τη μέγιστη δυνατή πρόσφυση και ισορροπημένη οδική συμπεριφορά. Βέβαια για πιο απαιτητικές εκτός δρόμου καταστάσεις υπάρχει και η δυνατότητα των κοντών σχέσεων μετάδοσης. Επιπλέον, μέσω του DYNAMIC SELECT με τα έως πέντε οδηγικά προφίλ προσαρμόζονται αναλόγως με το πάτημα ενός κουμπιού η απόδοση του κινητήρα, η απόκριση του αυτόματου κιβωτίου, η σκληρότητα των αναρτήσεων, το βάρος του τιμονιού κ.λπ.
Δείτε ακόμη: Οδηγός Mercedes A-Class δεν ξέρει ότι είναι προσθιοκίνητη (+video)
Τις μεγάλες εκτός δρόμου ικανότητες ενισχύουν με την σειρά τους η ειδικά σχεδιασμένη εμπρός ανάρτηση με τα διπλά ψαλίδια και ο πίσω άκαμπτος άξονας με τους τέσσερις συνδέσμους στήριξης και τη ράβδο Πανάρ. Ειδικά η πίσω ανάρτηση έχει πολύ μεγάλες διαδρομές (ελατήρια με διαδρομή 82 χλστ. στην συμπίεση και 142 χλστ. στην εκτόνωση), ενώ η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος είναι 241 χιλιοστά.