Πριν από λίγο η Mercedes πραγματοποίησε τα επίσημα αποκαλυπτήρια της νέας, τέταρτης γενιάς A-Class, η οποία διαφέρει σημαντικά σε σχέση με την προγενέστερη σε σχεδιασμό, φέρει νέες πρωτοποριακές τεχνολογίες και νέους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου.
Εξωτερικά, η νέα A-Class κλέβει τις εντυπώσεις με το αιχμηρό εμπρός άκρο της, που συνθέτουν το χαμηλό ρύγχος, τα λεπτά φωτιστικά σώματα και η μεγάλη τραπεζοειδής μάσκα. Το προφίλ της είναι έντονα σφηνοειδές, όπως και το πίσω τμήμα με τα νέα τριγωνικά φωτιστικά σώματα. Επίσης, διαθέτει κορυφαίο αεροδυναμικό συντελεστή στην κατηγορία (Cd: 0,25). Αισθητά αυξημένο είναι το μήκος στα 4.419 χλστ. (από 4.299 χλστ.), το μεταξόνιο των 2.729 χλστ. (από 2.699 χλστ.), το πλάτος παρέμεινε στα 1.796 χλστ. και το ύψος δεν άλλαξε πολύ (1.440 – 1.445 χλστ.).
Δείτε ακόμη: Αυτά είναι τα δύο είδη διπλώματος οδήγησης στην Ελλάδα
Στο εντελώς νέο εσωτερικό το βλέμμα πέφτει πάνω στη μεγάλη οθόνη στο ταμπλό, που ενσωματώνει τον πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων, στα πρότυπα των μεγαλύτερων μοντέλων της μάρκας. Αυτή αποτελείται από δύο οθόνες 7 ιντσών ή από μία 7 ιντσών και μία 10,25 ιντσών, ή από δύο 10,25 ιντσών. Το σύστημα πολυμέσων MBUX (Mercedes-Benz User Experience) διαθέτει πολλές λειτουργίες και εφαρμογές. Ένα μοναδικό χαρακτηριστικό αυτού του συστήματος είναι η ικανότητά του να μαθαίνει χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη. Παράλληλα, οι στρογγυλοί αεραγωγοί και το flat bottomed τιμόνι ενισχύουν την σπορτίφ εικόνα. Η νέα A-Class έχει βελτιωθεί και σε χώρους, προσφέροντας μεγαλύτερες ανέσεις για τους επιβάτες και πιο μεγάλο πορτ μπαγκάζ 370 λίτρων (+29 λτ.).
Σε επίπεδο κινητήρων υπάρχει ένας νέος βενζίνης 1.4 λτ. τετρακύλινδρος με ισχύ έως 163 ίππους και ροπή 250 Nm (Α 200), καθώς και σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων. Πιο πάνω τοποθετείται ο νέος 2λιτρος των 224 ίππων και 350 Nm ροπής (A 250). Αμφότερα τα μηχανικά σύνολα διαθέτουν φίλτρο σωματιδίων στάνταρ. Νέος είναι και ο πετρελαίου 1.5 λτ. με απόδοση έως 116 ίππους (Α 180 d) και ροπή έως 260 Nm.
Η νέα A-Class θα είναι διαθέσιμη για πρώτη φορά με διαφορετικές αναρτήσεις, ανάλογα με τον κινητήρα. Μπροστά υπάρχουν γόνατα ΜακΦέρσον και πίσω ανάρτηση τετραπλών συνδέσμων μόνο στις πιο ισχυρές εκδόσεις, όπως είναι η A 250 και όλα τα μοντέλα με τετρακίνηση 4MATIC. Οι βασικές A 200 και Α 180 d έχουν ημιάκαμπτο πίσω άξονα.
Δείτε ακόμη: Αυτόνομο τρακάρει κατά την διάρκεια επίδειξης (+video)
Τεχνικά χαρακτηριστικά | ||||
Έκδοση | Α 200 | Α 200 | Α 250 | Α 180 d |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.332 | 1.332 | 1.991 | 1.461 |
Ταχύτητες | 7G-DCT | MT 6 | 7G-DCT | 7G-DCT |
Ισχύς (hp/σ.α.λ.) | 163/5.500 | 163/5.500 | 224/5.500 | 116/4.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 250/1.620 | 250/1.620 | 350/1.800 | 260/1.750 |
0-100 χλμ./ώρα | 8,0 | 8,2 | 6,2 | 10,5 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 225 | 225 | 250 | 202 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 5,1 | 5,6 | 6,0 | 4,1 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 120 | 133 | 141 | 108 |