Με αρκετές βελτιώσεις παρουσιάζεται το Honda CR-Z MY2016, το οποίο να υπενθυμίσουμε ότι έχει σταματήσει να διατίθεται στην Ευρώπη, όχι όμως στην Ιαπωνία και στις Η.Π.Α. Στο αμερικανικών προδιαγραφών CR-Z ανασχεδιάστηκε η μεγάλη μάσκα στον εμπρός προφυλακτήρα, το σπόιλερ και το πλαίσιο γύρω από τα φώτα ομίχλης, στο πλάι προστέθηκαν νέα ένθετα στα μασπιέ και πίσω άλλαξε ο προφυλακτήρας.
Περνώντας στο εσωτερικό του CR-Z MY2016, οι διαφορές εντοπίζονται στις νέες χειρολαβές με το μεταλλικό φινίρισμα, το οποίο συναντάται ακόμα στην βάση του επιλογέα ταχυτήτων, στην κεντρική κονσόλα και στο τιμόνι. Επιπλέον, στη γκάμα του μικρού σπορ κουπέ Honda προστέθηκε η κορυφαία έκδοση EX-L Navi με θερμαινόμενα και δερμάτινα καθίσματα, νέα κεντρική κονσόλα με περισσότερες θήκες, στάνταρ ηλεκτρικό χειρόφρενο και 7 ιντσών οθόνη του συστήματος πολυμέσων.
Για την κίνηση του ανανεωμένου CR-Z φροντίζει το υβριδικό σύνολο με τον 1.5 λτ. κινητήρα, το ηλεκτρικό μοτέρ και τη μπαταρία ιόντων λιθίου. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 130 ίππους και τα 190 Nm ροπής ή 172 Nm με το προαιρετικό κιβώτιο ταχυτήτων CVT.