Το Polo διατίθεται με μια ευρεία γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, ενώ παράλληλα είναι από τα ελάχιστα αυτοκίνητα και με μηχανικό σύνολο φυσικού αερίου. Πρόσφατα λανσαρίστηκε η αναβαθμισμένη έκδοση, η οποία προσφέρει περισσότερη αυτονομία με το φυσικό αέριο, χάρη στην προσθήκη μιας επιπλέον δεξαμενής.
Δείτε ακόμα: VW Polo GTI: Στην κορυφή των μικρών hot hatch!
Πιο αναλυτικά, το Polo 1.0 TGI διαθέτει τρεις δεξαμενές CNG χωρητικότητας 13,8 κιλών, αυξάνοντας την αυτονομία κίνησης με φυσικό αέριο στα έως 368 χιλιόμετρα (WLTP). Επιπλέον υπάρχει και ένα ρεζερβουάρ βενζίνης 9 λίτρων ως βοηθητικό, καθώς αν αδειάσει το φυσικό αέριο, τότε αυτόματα ο κινητήρας χρησιμοποιεί τη βενζίνη.
Η μέση κατανάλωση του φυσικού αερίου είναι 3,7 κιλά/100 χλμ., τα οποία ισοδυναμούν με σχεδόν 3 ευρώ/100 χλμ. (τιμή CNG 0,834 €/kg), ενώ οι εκπομπές CO2 είναι 102 γρ./χλμ. (WLPT). O 1.0 TGI κινητήρας αποδίδει 90 ίππους και 160 Nm ροπής μεταξύ 1.800-3.800 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων, τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 11,9 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 183 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμα: VW Polo με πληθώρα κινητήρων MPI, TSI, TDI και TGI
Το Polo 1.0 TGI πωλείται σε τιμές που ξεκινούν από 17.400 ευρώ και με πλήρη στάνταρ εξοπλισμό, ο οποίος περιλαμβάνει τα εξής: 6 αερόσακους, σύστημα αυτόνομης πέδησης, ζάντες αλουμινίου, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέπτες, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 6,5 ιντσών κ.λπ.