Σε έναν κόσμο που κάθε αυτοκίνητο σχεδόν επιβάλλεται να έχει ηλεκτρική έκδοση, ένα διτούρμπινο V8 station wagon αποδεικνύει ότι οι άνθρωποι ευτυχώς δεν θέλουν να αποχαιρετήσουν τις μηχανές εσωτερικής καύσης. Οι πωλήσεις του Audi RS 6 τα λένε όλα, με τον καλύτερο και πιο ευοίωνο τρόπο.
Εκπρόσωπος του Ίνγκολσταντ αποκάλυψε στη γερμανική εφημερίδα Automobilwoche πως το RS 6 απολαμβάνει την καλύτερη εμπορικά περίοδο της καριέρας του! Το σημερινό C8 ξεκίνησε να πωλείται πριν 6 χρόνια, ωστόσο τώρα είναι που κάνει ρεκόρ πωλήσεων. Συγκεκριμένα για το πρώτο μισό του έτους, που αποτελεί το καλύτερο από όλες τις γενιές RS 6. Στα 23 χρόνια και τις 4 έως τώρα εκδοχές του (το 2002 έκανε πρεμιέρα το C5), η estate υπερταχεία των «τεσσάρων κύκλων» δεν έχει πουλήσει περισσότερο στο διάστημα Ιανουαρίου-Ιουνίου από φέτος, σημειώνοντας αύξηση 41% σε σχέση με πέρσι.

Για πολύ καιρό, το μέλλον του κορυφαίου βενζινοκίνητου Audi έμοιαζε αμιγώς ηλεκτρικό. Ευτυχώς, οι Γερμανοί αναθεώρησαν και πλέον είναι σίγουρο ότι οι ηλεκτροκινητήρες δεν θα είναι μόνοι τους στη γκάμα. Το επόμενο RS 6 θα εξοπλίζεται και με κινητήρα εσωτερικής καύσης, οχτακύλινδρο κιόλας, πιθανότατα τον Ultra Performance V8 Hybrid που γνωρίζουμε από τις Porsche Panamera Turbo Hybrid, Lamborghini Urus SE και Bentley Flying Spur. H ισχύς κυμαίνεται από τα 780 ως τα 800 άλογα, οπότε το μόνο σίγουρο είναι ότι το επερχόμενο RS 6 θα είναι κατά πολύ ισχυρότερο από το σημερινό, που αριθμεί μάξιμουμ 630 άλογα στην έκδοση GT. Η φημολογία το θέλει τουλάχιστον στα 700 άλογα, με το επικρατέστερο -αυτή τη στιγμή- σενάριο να το τοποθετεί στα 750, το πολύ 780 άλογα, ώστε να υπάρχει και η δέουσα απόσταση από το επερχόμενο ηλεκτρικό των 805 ίππων.
































