Nέα plug-in Lamborghini Urus SE με 800 άλογα

Η διεύρυνση των plug-in υβριδικών οριζόντων συνεχίζεται στη Lamborghini, καθώς μετά την Revuelto αποκτά ανάλογο σύστημα και η Urus. Και τι σύστημα: με 800 ίππους και αύξηση 134 ίππων σε σχέση με την απλή, έχοντας παράλληλα τη δυνατότητα κίνησης με το ρεύμα για έως 60 χιλιόμετρα.

Η Urus SE, όπως ονομάζεται το PHEV SUV από τη Sant’Agata, φέρνει μαζί του και ανανέωση για ολόκληρη τη γκάμα, μέσα από τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω, τους ελαφρώς διαφορετικούς προφυλακτήρες (με το πίσω μέρος να παρουσιάζει 35% περισσότερη κάθετη δύναμη), τα νέα χρώματα στην παλέτα (πάνω από 100 συνολικά) και τα φρέσκα σχέδια στις ζάντες, οι οποίες στην SE φτάνουν τις 23 ίντσες. Περισσότερες οι αλλαγές στο εσωτερικό, όπου το νέο ταμπλό φιλοξενεί μια οθόνη αφής 12,3 ιντσών στο κέντρο του, μαζί με έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων ίδιας διάστασης στα αριστερά. Τα γραφικά είναι που κάνουν την ακόμα μεγαλύτερη διαφορά, καθώς η SE προσφέρει συνολικά 10 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης (EV Drive, Hybrid, Performance και Recharge, επιπλέον των υπαρχόντων Strada, Sport, Corsa, Neve, Sabbia και Terra), κάθε ένα με το δικό του layout στις οθόνες. Τι ελέγχουν όλα αυτά;

 

Μια σύζευξη του 4.0 V8 twinturbo και ενός ηλεκτροκινητήρα, με συνδυαστική απόδοση 800 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 950 Nm από τις μόλις 1.750 σ.α.λ.! Ο βενζινοκινητήρας αποδίδει 620 ίππους και 800 Nm, ενώ το ηλεκτρικό μοτέρ συνδράμει 191 ίππους και 482 Nm. Η μπαταρία των 25,7 kWh εξασφαλίζει μέγιστη ηλεκτρική αυτονομία 60 χλμ., την ώρα που ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να κινήσει την Urus SE μέχρι τα 130 χλμ./ώρα. Η Lamborghini υποστηρίζει πως χάρη στη συνεργασία των δυο κινητήρων, και κυρίως τη δυνατότητα κίνησης μόνο με το ηλεκτρικό, οι εκπομπές ρύπων μειώνονται κατά 30% σε σχέση με την αμιγώς βενζινοκίνητη Urus. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά βελτιώνονται δραστικά οι επιδόσεις.

Η Urus SE θέλει 3,4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα (-0,1 δλ. σε σχέση με την S), όμως μέχρι τα 200 χλμ./ώρα η διαφορά ανοίγει στα 1,1 δλ. (11,4 δλ. η SE, 12,5 δλ. η S). Στο 0-200 χλμ./ώρα μάλιστα, η plug-in υβριδική ξεπερνά ακόμα και την κορυφαία Performante (-0,1 δλ., παραμένει η ταχύτερη στο 0-100 με 3,3 δλ.)! Ταχύτερη όλων αναδεικνύεται και στην τελική η SE, καθότι αγγίζει τα 312 χλμ./ώρα – αριθμός που την καθιστά κορυφαία στα χρονικά των SUVs παραγωγής, ξεπερνώντας την Ferrari Purosangue (310 χλμ./ώρα).

Get it on Google Play Download on the App Store