Η Supra προσφέρεται με 2.0λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο και 3.0λιτρο twinturbo εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα. Ακόμα και η αγωνιστική GT4, τον straight six της BMW έχει κάτω από το καπό. Η Toyota Αυστραλίας, ωστόσο, έρχεται να κάνει τη μεγάλη διαφορά, βάζοντας στο μηχανοστάσιο ατμοσφαιρικό V8 5.0 λίτρων.
Το αγωνιστικό που θα συμμετάσχει στο Repco Supercars Championship βασίζεται στη Supra GT4, αλλά η κίνησή του δεν επαφίεται στον βαυαρικό B58. Εδώ βρίσκουμε τον 2UR-GSE, που διαθέτει το Lexus RC F και το LC 500 – με τις κατάλληλες τροποποιήσεις, βέβαια. Τεχνικά χαρακτηριστικά δεν ανακοινώνονται, ωστόσο σε εργοστασιακή μορφή αποδίδει 472 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και 535 Nm στις 4.800 σ.α.λ. Εμφανισιακά η V8 Supra εμφανίζεται πανομοιότυπη της GT4, με την τεράστια αεροτομή, τα φαρδιά side skirts και το splitter από άκρη σε άκρη του εμπρός μέρους να συγκεντρώνουν όλα τα βλέμματα. Από το εσωτερικό δεν έχουμε εικόνα, αλλά λογικά δεσπόζουν τα αγωνιστικά μπάκετ και το τιμόνι της OMP, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η οθόνη στο κέντρο του ταμπλό και, φυσικά, το roll cage.
Η Toyota Αυστραλίας, πάντα σε συνδυασμό με την Gazoo Racing, σκοπεύει να κατεβάσει τουλάχιστον 4 Supra στο Supercars Championship, αρχής γενομένης από το 2026. Ανταγωνιστές στη συγκεκριμένη διοργάνωση θα είναι άλλες δυο V8 παρουσίες: η Chevrolet Camaro, με κινητήρα 5.7 λίτρων, και η Ford Mustang με μοτέρ 5.4 λίτρων. Λόγος για έκδοση παραγωγής της Supra V8 δεν γίνεται ακόμα, αλλά ποτέ δεν ξέρεις.