Κόντρα στην εξάπλωση των υβριδικών κινητήρων και τη μάστιγα της κατάργησης των V8, ακόμα και των υπερτροφοδοτούμενων, το νέο Lexus RC δηλώνει πίστη στους θερμικούς κινητήρες. Η κορυφαία έκδοση RC F, δε, συνεχίζει ακάθεκτη με τον ατμοσφαιρικό V8!
Το ανανεωμένο RC ακολουθεί την πεπατημένη των facelifts, δηλαδή ανασχεδιασμό στα φωτιστικά σώματα και τους προφυλακτήρες (κυρίως στα πρώτα), προσθήκες στην παλέτα των χρωμάτων (νέο το Cloudburst Gray) και νέα σχέδια για τις ζάντες (19άρες Enkei για το F Sport). Το κορυφαίο RC F Track αποκτά τις αποχρώσεις Ultra White και Caviar, πέρα από το ανθρακί Cloudburst Gray. Στο εσωτερικό το ίδιο μοτίβο, με καλύτερες επενδύσεις και βελτιωμένα γραφικά σε ψηφιακό καντράν-σύστημα πολυμέσων, ενώ αναβαθμισμένη παρουσιάζεται η «σουίτα» των συστημάτων ασφαλείας Lexus Safety System+ 2.5. Σε αυτά είναι στάνταρ πλέον η αναγνώριση και αυτόματη πέδηση σε περίπτωση ατυχήματος με πεζό, η αυτόματη ρύθμιση της μεγάλης σκάλας των φώτων και πολλά ακόμα.
Στο «ψητό» τώρα, οι κινητήρες στέκουν αγέρωχοι και ανθίστανται στις ιαχές του ηλεκτρικού ρεύματος. Ο βασικός 2.0λιτρος τετρακύλινδρος τούρμπο παράγει 241 ίππους και 350 Nm, τροφοδοτώντας τους πίσω τροχούς και επιταχύνοντας στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 7,3 δλ. (230 χλμ./ώρα τελικής). Το RC 300 AWD εξοπλίζεται με έναν ατμοσφαιρικό 3.5 V6 260 ίππων και 320 Nm, ενώ το RC 350 AWD έχει τον ίδιο κινητήρα στα 311 άλογα και τα 380 Nm. Σε αυτές τις δυο εκδόσεις, εκτός του συστήματος τετρακίνησης ειδοποιός διαφορά σε σχέση με το RC 300 είναι και το κιβώτιο, που αποτελείται από δυο σχέσεις λιγότερες (6άρι αντί 8άρι).
Η κορυφή, ωστόσο, δεν θα μπορούσε να ανήκει σε άλλον από τον ατμοσφαιρικό V8 των 4.969 κ.εκ., που φωλιάζει στα μηχανοστάσια των RC F και RC F Track Edition. Τα 472 άλογα στις 7.100 σ.α.λ. και τα 527 Nm στις 4.800-5.600 σ.α.λ. φανερώνουν την πλήρη απουσία υπερπλήρωσης, κινώντας τους πίσω τροχούς καθαρά με φυσική αναπνοή. Το 8άρι αυτόματο και ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ αναλαμβάνουν τον έλεγχό τους, μαζί με launch control, όντας εν πολλοίς υπεύθυνα για τα 4,2 δλ. του 0-100 χλμ./ώρα και τα 280 χλμ./ώρα τελικής.