Ανατροπή στην κορυφή των πωλήσεων της Ευρώπης

  • volkswagen_t-roc_269
  • VW-T-Roc-kinisi
  • VW-T-ROC-Dream-(2)
  • dacia_sandero_stepway_375
  • dacia_sandero_stepway_9563
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/volkswagen_t-roc_269.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/VW-T-Roc-kinisi-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/VW-T-ROC-Dream-2.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/dacia_sandero_stepway_375.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/dacia_sandero_stepway_9563.jpg

Εδώ και 10 χρόνια ένας είναι ο απόλυτος άρχοντας στις πωλήσεις για την Ευρώπη: το Dacia Sandero. Πού και πού όμως, κάνει ένα διάλειμμα και αφήνει προσωρινά το θρόνο του σε κάποιο άλλο μοντέλο. Αυτό συνέβη και τον Αύγουστο, όταν το γαλλορουμανικό best seller έκανε χώρο για το VW T-Roc.

Με τον αντικαταστάτη να έχει ήδη παρουσιαστεί, η τρέχουσα γενιά του B-SUV από το Βόλφσμπουργκ απέδειξε έμπρακτα την εμπορική της δεινότητα, παίρνοντας την πρώτη θέση στον πανευρωπαϊκό πίνακα του Αυγούστου. Το T-Roc κατέγραψε 14.693 ταξινομήσεις και αύξηση 14% σε σχέση με τον περσινό αντίστοιχο μήνα, αφήνοντας πίσω του το Sandero (13.834 μονάδες, -11%) και το Toyota Yaris Cross (12.201 μονάδες, -8%), που συμπλήρωσαν το βάθρο. Η πρώτη πεντάδα έκλεισε με τα VW Tiguan (12.094 πωλήσεις, +24%) και Renault Clio (12.091, -1%), ενώ σε βάθος δεκάδας συναντάμε τα Hyundai Tucson (που σημείωσε και τη μεγαλύτερη αύξηση του top 10, με +28%), Dacia Duster, Toyota Yaris, Opel Corsa και VW Golf. Πέντε SUV δηλαδή, 4 σουπερμίνι και μόλις ένα μικρομεσαίο χάτσμπακ, που μια φορά κι έναν καιρό έκαναν το απόλυτο κουμάντο στις πωλήσεις.

Μοντέλο Πωλήσεις (Αύγουστος 2025) Διαφορά σε σχέση με πέρσι (Αύγουστος 2024)
Volkswagen T-Roc 14,693 +14%
Dacia Sandero 13,834 -11%
Toyota Yaris Cross 12,201 -8%
Volkswagen Tiguan 12,094 +23%
Renault Clio 12,091 -1%
Hyundai Tucson 11,350 +28%
Dacia Duster 9,813 -16%
Toyota Yaris 9,666 -6%
Opel Corsa 9,585 +2%
Volkswagen Golf 9,444 -2%

Αναφορικά με τις συνολικές ταξινομήσεις τώρα, η VW είναι σαν να μην έχει ανταγωνισμό. Το VW Group συγκεκριμένα, με όλες του τις μάρκες, που έφτασε τις 219.048 ταξινομήσεις (+4,8%) και κατέλαβε το 27,7% της ευρωπαϊκής αγοράς, πάντα για τα δεδομένα του προηγούμενου μήνα. Η Stellantis βρέθηκε πάνω από τις μισές ταξινομήσεις πίσω (106.078 μονάδες, +2,2%, μερίδιο 13,4%), ενώ το Renault Group ήρθε τρίτο (75.328 μονάδες, +7,8%, μερίδιο 9,5%). Δεύτερος και τρίτος συνδυαστικά δηλαδή, μετά βίας φτάνουν κοντά στο VW Group (181.406 ταξινομήσεις Stellantis και Renault Group μαζί). Hyundai, BMW, Toyota, Mercedes, Ford, Volvo και SAIC συμπλήρωσαν τη δεκάδα, με τους Κινέζους σταθερά στο top 10 των ευρωπαϊκών πωλήσεων από την αρχή του χρόνου.

Όμιλος Πωλήσεις (Αύγουστος 2025) Διαφορά σε σχέση με πέρσι (Αύγουστος 2024) Μερίδιο αγοράς (Αύγουστος 2025)
Volkswagen Group 219,048 +4.8% 27.7%
Stellantis 106,078 +2.2% 13.4%
Renault Group 75,328 +7.8% 9.5%
Hyundai Group 68,923 +3.3% 8.7%
BMW Group 61,402 +11.4% 7.8%
Toyota Group 59,677 -1.5% 7.5%
Mercedes-Benz 44,225 +1.4% 5.6%
Ford 25,930 -1.4% 3.3%
Volvo 16,101 -21.2% 2.0%
SAIC Motor 16,000 +44.5% 2.0%

Get it on Google Play Download on the App Store