H είδηση πως ο V8 θα παραμείνει στο μηχανοστάσιο και του νέου RS 6, ήρθε τόσο ως επιβεβαίωση της αλλαγής στάσης των αυτοκινητοβιομηχανιών απέναντι στην ηλεκτροκίνηση, όσο και ως απόλυτη χαρμόσυνη μελωδία στα αυτιά κάθε petrolhead. Μια μελωδία που θα ακούγεται μίνιμουμ στα 700 «ντεσιμπέλ», σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες!
Για πολύ καιρό, το μέλλον του κορυφαίου βενζινοκίνητου Audi έμοιαζε αμιγώς ηλεκτρικό. To RS 6 e-tron δουλεύεται χρόνια ως project στα ενδότερα του Ίνγκολσταντ, όμως μετά και την πλήρη μεταστροφή του A6 στον εξηλεκτρισμό είναι βέβαιο πως θα παρουσιαστεί, εντός των επόμενων ετών. Η πλατφόρμα PPE εξάλλου, για αυτό υπάρχει. Είτε η Porsche Taycan, είτε το RS e-tron GT, θα μπορούσαν να δανείσουν τα τεχνικά τους «φώτα» στο επερχόμενο ηλεκτρικό RS 6, με τις πληροφορίες να κάνουν λόγο για ισχύ μίνιμουμ στα 805 άλογα. Το δίδυμο ηλεκτροκινητήρων (ένας εμπρός, ένας πίσω) φτάνει τους 925 ίππους στο RS e-tron GT, ενώ στην Taycan Turbo GT η συνολική ισχύς μπορεί να αγγίξει τους 1.100 ίππους και τα 1.340 Nm (κατόπιν εμπλοκής του Attack Mode)! Άρα RS 6 EV θα είχαμε, ούτως ή άλλως.
Ευτυχώς, οι Γερμανοί αναθεώρησαν και πλέον είναι σίγουρο ότι οι ηλεκτροκινητήρες δεν θα είναι μόνοι τους στη γκάμα. Το επόμενο RS 6 θα εξοπλίζεται και με κινητήρα εσωτερικής καύσης, οχτακύλινδρο κιόλας, πιθανότατα τον Ultra Performance V8 Hybrid που γνωρίζουμε από τις Porsche Panamera Turbo Hybrid, Lamborghini Urus SE και Bentley Flying Spur. H ισχύς κυμαίνεται από τα 780 ως τα 800 άλογα, οπότε το μόνο σίγουρο είναι ότι το επερχόμενο RS 6 θα είναι κατά πολύ ισχυρότερο από το σημερινό, που αριθμεί μάξιμουμ 630 άλογα στην έκδοση GT. Η φημολογία το θέλει τουλάχιστον στα 700 άλογα, με το επικρατέστερο -αυτή τη στιγμή- σενάριο να το τοποθετεί στα 750, το πολύ 780 άλογα, ώστε να υπάρχει και η δέουσα απόσταση από το επερχόμενο ηλεκτρικό των 805 ίππων.
Το Kolesa.ru πήρε το νέο A6 Avant, προσάρμοσε ψηφιακά το φουσκωμένο παρουσιαστικό του σημερινού RS 6, και φτιάχνει κλίμα ανυπομονησίας για το καινούργιο, που αναμένεται στα τέλη του έτους.