Η Koenigsegg μας έχει συνηθίσει σε ρεκόρ ταχύτητας, όχι ταχύτερου γύρου. Το Jesko, όμως, είπε να κάνει τη διαφορά, μπήκε στη Laguna Seca και έκανε τα χρονόμετρα να παραμιλάνε.
Το σουηδικό hypercar ήταν εξοπλισμένο με το πακέτο Attack, που ντύνει το αμάξωμα με το κατάλληλο αεροδυναμικό πακέτο για την παραγωγή κάθετης δύναμης. Το μεγαλύτερο βάρος πέφτει στην αεροτομή, αλλά πολλή δουλειά κάνουν επίσης το splitter και τα ακροπτερύγια στον εμπρός προφυλακτήρα, τα side skirts και εννοείται ο διαχύτης. Το Absolut, αντίθετα, στοχεύει στην τελική ταχύτητα και φημολογείται πως αγγίζει, μπορεί και να σπάει, το φράγμα των 500 χλμ./ώρα. Οπότε δεν αποκλείεται το Jesko να κάνει ρεκόρ τόσο στις στροφές, όσο και στις ευθείες.
Επιστρέφοντας στα κατορθώματα του πισταδόρικου Jesko, με τον δοκιμαστή της εταιρίας Markus Lundh στο τιμόνι, το χρονόμετρο σταμάτησε στο 1.24.86 και κατέβασε το προηγούμενο ρεκόρ του Czinger 21C , κατά 0,58 δλ.! Ένα Czinger το οποίο με τη σειρά του, είχε καταρρίψει την επίδοση του Hennessey Venom F5 κατά 0,2 δλ. Η διαφορά Jesko-Venom κοινώς, αγγίζει το 1 δευτερόλεπτο σε 3.563 χλμ. διαδρομής! Αξίζει να σημειωθεί πως ο twinturbo 5.0 V8 λειτουργούσε με απλή βενζίνη 93 οκτανίων, ούτε καν 100άρα. Τα 1.625 άλογα στις 8.500 σ.α.λ. και 1.500 Nm ροπής παράγονται με βιοαιθανόλη E85, με την ισχύ να πέφτει στα 1.300 άλογα όταν χρησιμοποιείται αμόλυβδη 100 οκτανίων. Κάτι που σημαίνει πως το ρεκόρ επιτεύχθηκε με ακόμα χαμηλότερη ισχύ (1.250-1.280 άλογα υπολογίζεται), λόγω 93άρας βενζίνης. Με 1.625 ίππους, δηλαδή, το χρονόμετρο λογικά κατεβαίνει σημαντικά χαμηλότερα από το 1.24.86.