Η Koenigsegg είναι πασίγνωστη για τα αυτοκίνητα με τις χιλιάδες άλογα, τους κτηνώδεις V8 και τα ρεκόρ ταχύτητας. Εξίσου γνωστή, όμως, είναι και για το πόσο ψάχνεται με την τεχνολογία και τους πειραματισμούς. Πριν δυο χρόνια, ας πούμε, παρουσίασε το Gemera. Ένα plug-in υβριδικό, τρικύλινδρο και οικογενειακό hypercar (hyper gt, ορθότερα), με συνολικά 1.724 ίππους, που μπορεί να φιλοξενήσει 4 επιβάτες κι άλλες τόσες βαλίτσες. Όπως δηλώνει ο ίδιος, ο Christian von Koenigsegg, όμως κανείς δεν το θέλει.
Το Gemera αρχικά εμφανίστηκε με έναν 3κύλινδρο twinturbo κινητήρα 2.0 λίτρων και 3 ηλεκτροκινητήρες, όπου το θερμικό μοτέρ Freevalve αποδίδει 608 ολόκληρους ίππους και ηλεκτρικό ρεύμα 1.100+ ίππων. Πέρσι λανσαρίστηκε η ισχυρότερη παραλλαγή του, με τον 5.0 V8 twinturbo του Jesko και συνδυαστικά 2.300 ίππους. Αυτό το Gemera, θα δει το φως της παραγωγής. Το 2.0λιτρο με τους 3 κυλίνδρους αντίθετα, όχι. Ο λόγος; Όπως δηλώνει ο Σουηδός σε βρετανικά Μέσα, η σχεδόν μηδενική απήχηση από το αγοραστικό κοινό: «Κανείς δεν θέλει να αγοράσει τρικύλινδρο hypercar, άσχετα την τεχνολογία και τα άλογα που μπορεί να προσφέρει. Όταν ο αγοραστής δίνει τόσα χρήματα για ένα αυτοκίνητο, ζητάει τουλάχιστον V8».
Κατά συνέπεια, μόνο το οκτακύλινδρο Gemera θα περάσει στην παραγωγή. Το υβριδικό σύστημα των 3 ηλεκτροκινητήρων συνδυάζεται με τον διτούρμπινο V8 των 5.0 λίτρων, δημιουργώντας μια εξωσυμπαντική παρουσία 2.300 ίππων και τουλάχιστον 2.750 Nm ροπής! Αλλαγή που είχε ευεργετικές επιδράσεις και στη χωροταξία, καθώς οι αλλαγές (1 μεγάλος ηλεκτροκινητήρας μπροστά, αντί 3) στη διάταξη έφεραν αύξηση στο χώρο αποσκευών, εκεί όπου πλέον μπαίνουν οι προαναφερθείσες βαλίτσες. Κι από επιδόσεις; 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 1,9 δλ., τελική 400 χλμ./ώρα και αυτονομία 1.000 χλμ.!