Το Μαρανέλο έχει μπει για τα καλά στο δρόμο του εξηλεκτρισμού, όπως φανερώνει η πολύ μεγάλη επιτυχία των υβριδικών Ferrari. Πλέον ένα βήμα απομένει: η πλήρης ενσάρκωση του ηλεκτρικού ρεύματος. Από καιρό προγραμματισμένο για το 2025, κάτι που σημαίνει ότι και επίσημα μετράμε αντίστροφα. Το ίδιο κάνουν οι Ιταλοί, για τα χρήματα που θα ζητάνε για το νέο τους μοντέλο – κι όχι μόνο όσον αφορά την αγορά του, αλλά και την εγγύηση.
Η Ferrari ανακοίνωσε το λανσάρισμα ενός νέου προγράμματος εγγύησης για τη μπαταρία, που αφορά τα υβριδικά και ηλεκτρικά της μοντέλα. Από τα πρώτα έχουμε αρκετά, EVs αναμένουμε τουλάχιστον δύο στο εγγύς μέλλον. Σε αυτό το μέλλον, λοιπόν, όσοι κάτοχοι 296 GTB, SF90 Stradale ή της επερχόμενης αμιγώς ηλεκτρικής Ιταλίδας θα θέλουν εγγύηση με αυξημένες παροχές, θα πρέπει να καταβάλλουν ετήσια συνδρομή 7.500 δολαρίων (κάτι παραπάνω από 7.000 ευρώ). Οι παροχές περιλαμβάνουν αντικατάσταση της συστοιχίας μετά τη συμπλήρωση 8 ετών από την πρώτη κυκλοφορία του αυτοκινήτου (εφόσον δεν μεσολαβήσει βλάβη), συν ακόμα μία όταν φτάσει τα 16 χρόνια. Κίνηση που «βλέπει» την αγορά των μεταχειρισμένων, όπου όλες οι Ferrari διαπρέπουν και οι πιο σπάνιες αλλάζουν χέρια για «τρελά» χρήματα.
Η χρέωση του Μαρανέλο αποσκοπεί και στη δημιουργία μιας ακόμα σταθερής πηγής εσόδων, καθότι μακροχρόνια μιλάμε για 7.000 ευρώ επί 16 χρόνια. Προφανώς όποιος μπορεί να δώσει 300+ χιλιάδες ευρώ για μια 296 GTB, ή κοντά (μπορεί και παραπάνω, ανάλογα την έκδοση και τα έξτρα) στο εκατομμύριο για μια SF90, δεν θα του λείψουν οι 7.000 το χρόνο. Ούτως ή άλλως, προαιρετική είναι η επέκταση της εγγύησης. Το στάνταρ πρόγραμμα καλύπτει την πρώτη πενταετία, οπότε αν κάποιος θέλει να πουλήσει τη Ferrari του μετά το πέρας αυτής, το κάνει και «φορτώνει» στον επόμενο τυχόν προβλήματα. Ωστόσο, χάνει σημαντικό μέρος της διαπραγματευτικής ισχύος για υψηλότερη τιμή. Έτερον εκάτερον.