H Ferrari έχει μπει για τα καλά στο παιχνίδι του εξηλεκτρισμού, προσφέροντας δυο plug-in υβριδικά μοντέλα στη γκάμα της. Κι αν η SF90 Stradale (μαζί με τη Spider) δεν είναι ιδιαίτερα αυξημένης παραγωγής, οι 296 GTB και GTS μπορούν μόνες τους να φέρουν την πλάστιγγα των πωλήσεων σχεδόν στα ίσα μεταξύ υβριδικών και θερμικών συνόλων.
Τα στοιχεία πωλήσεων του περσινού έτους χάρισαν ένα ακόμα ρεκόρ όλων των εποχών για το Μαρανέλο, φτάνοντας τον συνολικό αριθμό των πωλήσεων στις 13.663 μονάδες. Το νούμερο αυτό εκτός από αύξηση 3.3% συνολικά, σε σχέση με το 2022, παρουσιάζει τεράστιο ενδιαφέρον στην κατανομή του μεριδίου μεταξύ των μοντέλων που έχουν κλασικό κινητήρα εσωτερικής καύσης και εκείνων, που τον συνδυάζουν με ηλεκτροκινητήρα. Όπως αποκαλύπτει σκωπτικά η κατανομή της «πίτας» μεταξύ αμιγώς θερμικών και υβριδικών Ferrari, οι δεύτερες λίγο έλειψε να φέρουν την πλάστιγγα στα ίσα!
Συγκεκριμένα, οι εξηλεκτρισμένες Ιταλίδες κατέλαβαν το 44% του συνόλου, δίχως καν να υπάρχει κάποια mild hybrid στη γκάμα που να ανεβάζει το ποσοστό. Μόνες τους οι plug-in hybrid 296 GTB/GTS και SF90 Stradale/Spider, έχοντας απέναντί τους τον πολύ εμπορικό εσωτερικό ανταγωνισμό που ακούει στα ονόματα των Purosangue, Roma και Portofino, κόντεψαν να φέρουν την κατάσταση στο 50-50! Κι ακόμα δεν έχει εμφανιστεί η πρώτη ηλεκτρική Ferrari, που την περιμένουμε το 2025.
Σύμφωνα με τους Ιταλούς τεράστια ώθηση στις πωλήσεις έδωσε αναμενόμενα το V12 SUV της γκάμας, ενώ αυξημένη ήταν η ζήτηση για τις 296 GTS και 812 Competizione. Η Purosangue μάλιστα λειτουργεί με «κόφτη» πωλήσεων, καθώς το Μαρανέλο έχει δεσμευτεί πως δεν θα ξεπερνά το 20% της συνολικής παραγωγής των Ferrari (για λόγους exclusivity και παράδοσης). Αναφορικά με τις υβριδικές τώρα, οι 296 GTB/GTS και SF90 Stradale/Spider διπλασίασαν τις εμπορικές τους επιδόσεις σε σχέση με το 2022, εν πολλοίς λόγω της απήχησης που απολαμβάνει η 296.