Με μεγάλη μας ευτυχία ενημερωθήκαμε την περασμένη εβδομάδα, για τα πλάνα επιστροφής της Lancia στο WRC. Ένα comeback που περιμένουμε εδώ και πάνω από 30 χρόνια, αλλά φυσιολογικά είχε βγει τελείως από την κουβέντα λόγω των προβλημάτων που μάστιζαν τους Ιταλούς. Υπό τη Stellantis όμως, η έτερη θρυλική φίρμα από το Τορίνο (πρώτη και σημαντικότερη η Fiat) έχει αναγεννηθεί, διαθέτει ένα ολοκαίνουργιο Ypsilon στη γκάμα της και ατενίζει το μέλλον, με την περισσότερη αισιοδοξία εδώ και δεκαετίες.
Το Ypsilon θα αποτελέσει το εφαλτήριο της αντεπίθεσης και αγωνιστικά, καθώς όλες οι πληροφορίες συντείνουν στο ότι το ιταλικό σουπερμίνι θα σηματοδοτήσει την επάνοδο των Ιταλών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Το πιθανότερο σενάριο θέλει τη Lancia να αναλαμβάνει το πρόγραμμα Rally2 της Stellantis, όπου τώρα δραστηριοποιείται η Citroen με το C3. Το νέο Ypsilon θα πάρει τη θέση του, ενώ αν όλα πάνε καλά στη δεύτερη τη τάξει κατηγορία του WRC, δεν αποκλείεται να δούμε τους Ιταλούς και στα Rally1. Ο LP Design έκανε την απαραίτητη σύνδεση μεταξύ των δυο αυτοκινήτων, δημιουργώντας μια άκρως πειστική ψηφιακή μορφή του επερχόμενου Ypsilon Rally2.
Το rendering βασίζεται στο σημερινό C3 Rally2, αλλά από του χρόνου θα έχουμε και τα Rally2+ με εντονότερα αεροδυναμικά βοηθήματα, στο στυλ των Rally1. Επίσης, δεν γίνεται να γνωρίζουμε ακόμα τι είδος κινητήρα θα χρησιμοποιεί το Ypsilon Rally2, εάν και εφόσον φυσικά εγκριθεί. Όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας χρησιμοποιούν τετρακύλινδρο 1.6 τούρμπο 291 ίππων και 430 Nm, πλην GR Yaris (1.600άρης μεν, τρικύλινδρος δε, ίδια απόδοση). Το C3 Rally2 συγκαταλέγεται στα τετρακύλινδρα, οπότε πιθανότατα το Ypsilon να συνεχίσει στο ίδιο μηχανικό μοτίβο.