Αυτά είναι τα νέα που περιμέναμε να ακούσουμε, εδώ και πάνω από 30 χρόνια. Η Lancia θέλει να επιστρέψει στο χώρο όπου μεγαλούργησε, και μάλιστα εργάζεται πυρετωδώς πάνω στο project «επιστροφή στο WRC»!
Ήταν -το αρκετά μακρινό- 1992 όταν είδαμε τελευταία φορά εργοστασιακή συμμετοχή των Ιταλών σε ειδικές του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, με την Delta HF Integrale να κατακτά άλλον έναν τίτλο στο Κατασκευαστών και να κλείνει την παντοκρατορία της με το 6ο σερί πρωτάθλημα, συν άλλα 4 Οδηγών σε διάστημα έξι σεζόν ( 1987 έως 1992, από 2 τίτλους οι Juha Kankkunen και Miki Biasion). Έκτοτε η ιστορική φίρμα του Τορίνο αντιμετώπισε πολύ σοβαρότερα προβλήματα, από τη συμμετοχή της στην κορυφαία μορφή αγώνων ράλλυ. Αφού, λοιπόν, ξεπέρασε τα «πέτρινα χρόνια» της παρουσίας μόνο στην ιταλική αγορά και την κράτησε μακριά από το λουκέτο το ηρωικό Ypsilon μόνο του, ήρθε η ώρα του πολυθρύλητου comeback.
Όπως ανακοινώνει το DirtFish, κατόπιν επικοινωνίας με τους Ιταλούς, η Lancia εξετάζει σοβαρότατα το ενδεχόμενο επιστροφής στο WRC: «Όπως βλέπουμε αυτές τις μέρες, υπάρχει μεγάλη αγάπη και πάθος γύρω από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, με πολλούς θαυμαστές που μας ακολουθούν εδώ και πολύ καιρό. Εργαζόμαστε για την επιστροφή της Lancia στα ράλλυ, γνωρίζοντας ότι είναι ένα σημαντικό εργαλείο μάρκετινγκ. Αυτό σημαίνει ότι θα επιστρέψουμε στον κόσμο του WRC μόνο εάν η απόδοση της επένδυσης, ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας», αναφέρει χαρακτηριστικά η δήλωση εκπροσώπου της φίρμας. Χαράς ευαγγέλια, με κάθε επισημότητα!
Ακόμα, βέβαια, δεν είναι κάτι σίγουρο. Το πιθανότερο σενάριο, πάντως, θέλει τη Lancia να αναλαμβάνει το πρόγραμμα Rally2 της Stellantis, όπου τώρα δραστηριοποιείται η Citroen με το C3. Το νέο Ypsilon θα πάρει τη θέση του, ενώ αν όλα πάνε καλά στη δεύτερη τη τάξει κατηγορία του WRC, δεν αποκλείεται να δούμε τους Ιταλούς και στα Rally1.