Περισσότερες φωτογραφίες και λεπτομέρειες έδωσε στη δημοσιότητα η Renault για το ανανεωμένο Clio, το οποίο έχει δεχτεί διάφορες αλλαγές σε σχεδίαση, διαθέτει αναβαθμισμένη ποιότητα και τεχνολογία, καθώς και νέους κινητήρες. Μάλιστα, πριν από λίγες μέρες έκαναν την πρώτη τους εμφάνιση και τα πιο δυναμικά Clio R.S. και Clio GT-Line.
Να υπενθυμίσουμε, ότι το υπάρχον τέταρτης γενιάς Clio λανσαρίστηκε το 2012, ενώ από το 1990 που έκανε την εμφάνισή του το πρώτο Clio έχουν πωληθεί πάνω από 13 εκατομμύρια Clio, αποτελώντας το πιο δημοφιλές μοντέλο της μάρκας από ποτέ. Όσο για το ανανεωμένο Clio, θα κάνει την είσοδό του στην χώρα μας τον ερχόμενο Σεπτέμβρη, ενώ μέσα στο φθινόπωρο θα γίνει και το λανσάρισμα του νέου Megane.
Εξωτερικά το ανανεωμένο Clio ξεχωρίζει από την προσθήκη των full-LED εμπρός φωτιστικών σωμάτων, όπου ενσωματώνονται και τα σχήματος C φώτα ημέρας LED από τις βασικές εκδόσεις του μοντέλου. Επιπλέον αλλαγές εστιάζονται στη μάσκα, στους προφυλακτήρες εμπρός – πίσω, καθώς και στα πίσω φωτιστικά σώματα. Η παλέτα των χρωμάτων περιλαμβάνει τέσσερις νέες επιλογές, το κόκκινο Mars Red, το γκρι Titanium Grey, το λευκό Arctic White και το μπλε Iron Blue. Τις εξωτερικές αλλαγές συμπληρώνουν τα νέα σχέδια ζαντών και το διευρυμένο πρόγραμμα εξατομίκευσης.
Στο εσωτερικό του ανανεωμένου Clio έχει βελτιωθεί η ποιότητα μέσω της χρήσης νέων υλικών, επενδύσεων στα καθίσματα και διακοσμητικών χρωμίου. Σχεδιαστικά το ταμπλό δεν άλλαξε και παραμένει μοντέρνο και ελκυστικό. Το ανανεωμένο Clio θα είναι διαθέσιμο με τρία διαφορετικά συστήματα πολυμέσων, τα Media Nav Evolution, Renault R-Link Evolution και το νέο smart R&GO, το οποίο θα προσφέρεται από τις βασικές εκδόσεις. Παράλληλα, το ανανεωμένο Clio είναι -σύμφωνα με την Renault- το πρώτο αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας που θα διατίθεται με το υψηλής ποιότητας ηχοσύστημα της Bose. Στον εξοπλισμό του προστέθηκαν ακόμα αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και κάμερα οπισθοπορείας.
Στον τομέα των κινητήρων, σημαντική προσθήκη αποτελεί ο πιο ισχυρός ντίζελ 1.5 dCi με απόδοση 110 ίππων και 260 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ., με νέο turbo που εξασφαλίζει πιο άμεση απόκριση από τις χαμηλές στροφές. Ο 1.5 dCi θα διατίθεται και στις εκδόσεις των 75 και 90 ίππων με μηχανικό κιβώτιο ή το αυτόματο EDC. Στο βενζίνης 1.2 TCe των 120 ίππων και 205 Nm ροπής προστέθηκε η επιλογή του μηχανικού κιβωτίου 6 ταχυτήτων (μέχρι τώρα ήταν διαθέσιμο μόνο με το αυτόματο EDC). Επίσης, υπάρχουν οι επιλογές 1.2 75hp και 0.9 TCe 90hp.