Λίγο καιρό μετά την παρουσίαση του ανανεωμένου Clio, η Renault αποκαλύπτει και τις ανανεωμένες σπορ εκδόσεις του μοντέλου, το κορυφαίο στην γκάμα Clio R.S. Trophy, το Clio R.S. 200 EDC και το σπορτίφ Clio GT Line.
Εξωτερικά, οι σχεδιαστικές αλλαγές που έχουν γίνει εντοπίζονται στο νέο προφυλακτήρα, στον οποίο ενσωματώνεται το εντυπωσιακό σύστημα φωτισμού R.S. Vision με τα χαρακτηριστικά ενωμένα τετράγωνα φώτα LED. Επιπλέον, το Clio R.S. εφοδιάζεται με νέες 18 ιντσών ζάντες, προσθήκες στα μασπιέ, σπορ πίσω αεροτομή, διαχύτη, διπλή απόληξη της εξάτμισης και σχήματος «C» πίσω φωτιστικά σώματα. Το λογότυπο Renault Sport (R.S.) είναι τοποθετημένο στο κέντρο της μάσκας κάτω από το σήμα, στους τροχούς και στην πόρτα του χώρου αποσκευών. Την κίνησή του αναλαμβάνει ο 1.600άρης κινητήρας των 200 ίππων με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 ταχυτήτων EDC και με paddles στο τιμόνι.
Αρκετά δυναμική εμφάνιση έχει και το ανανεωμένο Clio GT-Line με τα ασημί διακοσμητικά στους προφυλακτήρες, στα πλαϊνά και στα καλύμματα των καθρεπτών. Τον σπορτίφ σχεδιασμό του τονίζουν ακόμα τα σπόιλερ, οι σκουρόχρωμες ζάντες αλουμινίου των 16 ή 17 ιντσών και η χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης. Στο εσωτερικό του ξεχωρίζουν τα μπλε διακοσμητικά στους αεραγωγούς, τα πεντάλ αλουμινίου, το τιμόνι του Clio R.S. με το διάτρητο δέρμα και το λογότυπο GT-Line και τα Clio R.S. καθίσματα με ειδική επένδυση.
Το κορυφαίο Clio R.S. Trophy διαθέτει στάνταρ 18 ιντσών ζάντες, είναι χαμηλωμένο κατά 20 χιλιοστά εμπρός και 10 χιλιοστά πίσω και εξοπλίζεται αποκλειστικά με εξάτμιση Ackarpovic. Την κίνησή του αναλαμβάνει ο 1.6 λτ. κινητήρας των 220 ίππων, ο οποίος προσφέρει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,6 δλ., από 0-400 μ. σε 14,5 δλ. και τελική ταχύτητα 235 χλμ./ώρα.